Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
CRM w LektorKlett
Dorota Bogucka
LektorKlett, wydawca podręczników i słowników oraz literatury fachowej i materiałów dydaktycznych wdrożył system CRM firmy Update.
Concare IT wchodzi na polski rynek
Krzysztof Pielesiek
Firma specjalizuje się we wdrażaniu i obsłudze rozwiązań CRM SuperOffice, outsourcingu zasobów IT oraz wsparciu technicznym użytkowników.
Elektroniczny dziennik szkolny już w telefonie rodziców
Łukasz Cichy
Od 2006 roku istnieje chmurowa aplikacja webowa, udostępniania w modelu SaaS firmy Librus o nazwie e-Dziennik. Takie swoiste CRM do komunikacji rodzic-uczeń-szkoła. Technologia – wtedy innowacyjna – straciła już taki charakter, ponieważ nie obejmowała natywnego odbioru na urządzeniach mobilnych. Można było jej używać z tego poziomu, ale trzeba było się za każdym razem zalogować i sprawdzić czy są nowe powiadomienia. Trzeba pamiętać login i hasło.
Premiera Microsoft Dynamics CRM 2013
Computerworld Online
Microsoft poinformował o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online. Nowy interfejs, zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM dostosowanych do specyfiki działania różnych branż, dostęp do mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady, a także nowe funkcje społecznościowe, to najważniejsze nowości dostępne w Microsoft Dynamics CRM 2013.
Jak dobrać system zarządzania firmą
Daniel Cieślak
Na bazie doświadczeń redakcji wydawnictwa IDG Poland powstał serwis Centrum Aplikacji Biznesowych, który umożliwia szybkie dobranie rozwiązań ERP, CRM lub BI do specyfiki i wymagań firmy.
Microsoft promuje Dynamics CRM
Antoni Steliński
Koncern z Redmond zamierza intensywniej niż do tej pory zachęcać użytkowników biznesowych do korzystania z Dynamics CRM. Firma poinformowała, że udostępni zestaw nowych szablonów dla tego programu i zapowiedziała promocje cenowe.
Microsoft zapowiada bardziej elastyczny cennik nowej wersji systemu CRM
Piotr Waszczuk
Zapowiadane na jesień tego roku, oferowane w formie usługowej oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM Online 2013 będzie dostępne w trzech wersjach zróżnicowanych pod względem funkcjonalności i ceny. Analitycy postrzegają zapowiadane zmiany jako działanie wymierzone przeciwko konkurentom takim jak koncern Salesforce.
Producent systemu update.CRM z dużymi ambicjami na polskim rynku
Piotr Waszczuk
Przedstawiciele lokalnego oddziału firmy update software zapowiadają zwiększenie dynamiki rozwoju działalności. Za sprawą zmian w strukturach sprzedażowych i nowej, ósmej już wersji systemu CRM, spółka chce mocniej zaistnieć na polskim rynku.
Outbox stawia na wsparcie nowoczesnego marketingu
Piotr Waszczuk
W ofercie firmy Outbox znalazły się nowe rozwiązania uzupełniające typowe procesy CRM, narzędzia wspierające procesy marketingowe, a także aplikacje firmy Salesforce.
SAP inwestuje w obszar e-commerce i chce zdominować rynek CRM
Piotr Waszczuk
Rozwiązania szwajcarskiej firmy Hybris mają stanowić brakujące ogniwo niezbędne do uzupełnienia oferty SAP w zakresie narzędzi kompleksowo wspierających procesy sprzedaży, obsługi i budowania relacji z klientami. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wartość transakcji przekracza miliard dolarów.
Salesforce znów na zakupach - zapłaci 2,5 mld USD
Piotr Waszczuk
Przedstawiciele amerykańskiego koncernu poinformowali o zamiarze przejęcia, specjalizującej się w narzędziach wspierających działania marketingowe, firmy ExactTarget. Zdaniem ekspertów zapowiedziana transakcja pod znakiem zapytania stawia relacje koncernu Salesforce z wieloma obecnymi partnerami.
STERNET usprawnia produkcję z Microsoft Dynamics CRM
(mt)
STERNET, firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie napędów elektrycznych i systemów automatyki, zdecydował się na wdrożenie systemu klasy CRM do zarządzania relacjami z klientami.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »