Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Premiera Microsoft Dynamics CRM 2013
Computerworld Online, 13.11.2013
Microsoft poinformował o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online. Nowy interfejs, zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM dostosowanych do specyfiki działania różnych branż, dostęp do mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady, a także nowe funkcje społecznościowe, to najważniejsze nowości dostępne w Microsoft Dynamics CRM 2013.
Jak dobrać system zarządzania firmą
Daniel Cieślak, 06.11.2013
Na bazie doświadczeń redakcji wydawnictwa IDG Poland powstał serwis Centrum Aplikacji Biznesowych, który umożliwia szybkie dobranie rozwiązań ERP, CRM lub BI do specyfiki i wymagań firmy.
Microsoft promuje Dynamics CRM
Antoni Steliński, 05.11.2013
Koncern z Redmond zamierza intensywniej niż do tej pory zachęcać użytkowników biznesowych do korzystania z Dynamics CRM. Firma poinformowała, że udostępni zestaw nowych szablonów dla tego programu i zapowiedziała promocje cenowe.
Microsoft zapowiada bardziej elastyczny cennik nowej wersji systemu CRM
Piotr Waszczuk, 09.07.2013
Zapowiadane na jesień tego roku, oferowane w formie usługowej oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM Online 2013 będzie dostępne w trzech wersjach zróżnicowanych pod względem funkcjonalności i ceny. Analitycy postrzegają zapowiadane zmiany jako działanie wymierzone przeciwko konkurentom takim jak koncern Salesforce.
Producent systemu update.CRM z dużymi ambicjami na polskim rynku
Piotr Waszczuk, 09.07.2013
Przedstawiciele lokalnego oddziału firmy update software zapowiadają zwiększenie dynamiki rozwoju działalności. Za sprawą zmian w strukturach sprzedażowych i nowej, ósmej już wersji systemu CRM, spółka chce mocniej zaistnieć na polskim rynku.
Outbox stawia na wsparcie nowoczesnego marketingu
Piotr Waszczuk, 02.07.2013
W ofercie firmy Outbox znalazły się nowe rozwiązania uzupełniające typowe procesy CRM, narzędzia wspierające procesy marketingowe, a także aplikacje firmy Salesforce.
SAP inwestuje w obszar e-commerce i chce zdominować rynek CRM
Piotr Waszczuk, 06.06.2013
Rozwiązania szwajcarskiej firmy Hybris mają stanowić brakujące ogniwo niezbędne do uzupełnienia oferty SAP w zakresie narzędzi kompleksowo wspierających procesy sprzedaży, obsługi i budowania relacji z klientami. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wartość transakcji przekracza miliard dolarów.
Salesforce znów na zakupach - zapłaci 2,5 mld USD
Piotr Waszczuk, 04.06.2013
Przedstawiciele amerykańskiego koncernu poinformowali o zamiarze przejęcia, specjalizującej się w narzędziach wspierających działania marketingowe, firmy ExactTarget. Zdaniem ekspertów zapowiedziana transakcja pod znakiem zapytania stawia relacje koncernu Salesforce z wieloma obecnymi partnerami.
Berberis będzie wspierał obsługę klientów w FM Bank
(mt), 14.05.2013
FM Bank zamierza wdrożyć system CRM Berberis firmy BMS Creative. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w centrali i w placówkach na ok. 400 stanowiskach.
STERNET usprawnia produkcję z Microsoft Dynamics CRM
(mt), 14.05.2013
STERNET, firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie napędów elektrycznych i systemów automatyki, zdecydował się na wdrożenie systemu klasy CRM do zarządzania relacjami z klientami.
Salesforce uruchamia system reklam w mediach społecznościowych
Piotr Waszczuk, 23.04.2013
Platforma reklamowa Social.com ma łączyć szereg funkcji z obszaru CRM i monitorowania mediów z narzędziami opartymi na popularnych serwisach społecznościowych.
W chmurze relacji
Tomasz Paprocki, 30.03.2013
Znaczna skalowalność i elastyczność systemu to dwa z wielu powodów, które sprawiają, że rozwiązania CRM w modelu cloud computing są atrakcyjne tam, gdzie mobilność pracy jest na wagę złota.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »