Aplikacje Biznesowe

HPE w drodze do neutralności klimatycznej
Przedsiębiorstwa potrzebują bezpiecznej komunikacji
ERP w chmurze dla każdego
Nowa funkcja upodabnia usługę Teams do sieci społecznościowej
Google wchodzi do Europy ze swoją usługą drukowania zdjęć
Redakcja poleca
Wydarzenia
Biblioteka IT
Platforma komunikacyjna, która wspiera sukces biznesowy Prostsze połączenia głosowe, wideo konferencje, które można obsługiwać intuicyjnie, integracja z systemami CRM i narzędziami do zdalnej współpracy to najważniejsze cechy nowoczesnej platformy komunikacyjnej, która jest niezbędnym elementem dla sprawnego działania współczesnej organizacji. Aby pracownicy działali wydajnie i mogli skoncentrować się na najważniejszych zadaniach, system komunikacji powinien zapewniać satysfakcjonujące doświadczenie użytkownika, intuicyjny interfejs, oraz liczne usprawnienia - takie jak np. narzędzia do priorytetyzowania ważnych połączeń i wysyłania mniej ważnych połączeń do poczty głosowej. Istotne jest także szybkie i łatwe wdrażanie i konfiguracja typu plug-and-play wraz z istniejącą infrastrukturą telefoniczną. Konieczny jest niezawodny, prosty w obsłudze i wszechstronny system komunikacyjny. Każdy pracownik powinien mieć jeden numer telefonu, z którego można korzystać na dowolnym urządzeniu końcowym, z dowolnego miejsca na świecie – prowadząc tradycyjne rozmowy czy wideokonferencje. Odpowiedzią na te i bardziej spersonalizowane potrzeby może być platforma taka jak Cloudya - system telefoniczny w chmurze, który oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 usług, w tym pocztę głosową, wideo rozmowy, kolejki połączeń, udostępnianie ekranu lub CRM Connect. W jaki sposób usprawnić komunikację w firmie? Pobierz bezpłatny materiał