Redakcja Computerworld

REDAKTOR NACZELNA

Wanda Żółcińska
[email protected]

Z-CA REDAKTOR NACZELNEJ

Grzegorz Stech
[email protected]

ZESPÓŁ

Wiesław Pawłowicz
[email protected]

Danuta Sass
[email protected]

Anna Ładan
[email protected]

WSPÓŁPRACOWNICY

Jarosław Badurek, Jakub Chabik, Sławomir Kosieliński, Piotr Kowalski, Grzegorz Kubera

KONFERENCJE COMPUTERWORLD

Magdalena Szczodrońska - Dyrektor działu konferencji
[email protected] tel. 662 287 935

ZESPÓŁ KONFERENCJI COMPUTERWORLD

Klaudia Kałuska - Project Manager
[email protected] tel. 662 287 865

Filip Walicki - Project Manager
[email protected] tel. 662 287 904

Łukasz Grabczyński - Custom events
[email protected] tel. 662 287 912

Agata Rydzewska - Promocja
[email protected] tel. 662 287 833

BIURO REKLAMY I MARKETINGU

Marcin Tyborowski - Dyrektor sprzedaży
[email protected] tel. 662 287 854

Dział Reklamy B2B

Anna Dubrawska - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 830

Dorota Fabiszewska - Sales Manager
[email protected] tel. 533 358 960

Elżbieta Olszewska - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 909

Piotr Paszkiewicz - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 826

Włodzimierz Duszyk - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 870

Monika Gałązka
[email protected] tel. 662 287 871

Dział Reklamy B2C

Elżbieta Kurtyka - Sales Manager
[email protected]
tel. 662 287 735

Customer Care

Tomasz Wilczyński - Customer Care Advisor
[email protected]

 

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję.
Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

Inter Cars – ekspansja na nowe rynki dzięki Akamai Ion Historia Inter Cars to jeden z najbardziej spektakularnych międzynarodowych sukcesów wśród polskich firm. Mała, rodzinna spółka, która powstała w 1990 roku, dzisiaj jest największym importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów w Europie Środkowej i Wschodniej. W 2017 r. firma odnotowała przychody na poziomie 2 mld USD, obsługując ponad 21 tys. klientów. Niemal połowa sprzedaży odbywa się na rynkach międzynarodowych. Dlatego tak ważna jest sprawnie działająca i nowoczesna platforma e-commerce. Firma poszukiwała platformy, która będzie łatwo skalowalna, będzie odpowiadała na zmieniające się potrzeby związane z ekspansją na nowe rynki oraz nadążała za potrzebami biznesowymi firmy. Wybór padł na rozwiązanie Akamai Ion, które nie tylko spełniało te warunki ale także poprawiło wyniki czasu ładowania stron produktowych. Efekt wprowadzenia Akamai Ion był natychmiastowy i imponujący – połowa użytkowników uzyskała średni czas ładowania strony poniżej 2 sekund. Inter Cars był w stanie ładować strony 9 razy szybciej w Grecji, 10 razy szybciej w Bułgarii. Co czwarty klient w 13 krajach był w stanie przeprowadzić kompletny, 7-stopniowy proces transakcji w czasie krótszym niż 9 sekund. To bardzo pozytywnie wpłynęło na customer experience i w rezultacie - relacje z klientami. Działanie na wielu rynkach wymaga radzenia sobie z różnorodnymi wyzwaniami. Sprawdź, w jaki sposób Akamai pomogło firmie Inter Cars w minimalizowaniu problemów związanych z działaniem strony internetowej – i dzięki temu wsparło rozwój biznesowy firmy.