Redakcja Computerworld

REDAKTOR NACZELNA

Wanda Żółcińska
[email protected]

Z-CA REDAKTOR NACZELNEJ

Grzegorz Stech
[email protected]

ZESPÓŁ

Wiesław Pawłowicz
[email protected]

Danuta Sass
[email protected]

WSPÓŁPRACOWNICY

Jarosław Badurek, Jakub Chabik, Sławomir Kosieliński, Piotr Kowalski, Grzegorz Kubera

KONFERENCJE COMPUTERWORLD

Magdalena Szczodrońska - Dyrektor działu konferencji
[email protected] tel. 662 287 935

ZESPÓŁ KONFERENCJI COMPUTERWORLD

Klaudia Kałuska - Project Manager
[email protected] tel. 662 287 865

Filip Walicki - Project Manager
[email protected] tel. 662 287 904

Łukasz Grabczyński - Custom events
[email protected] tel. 662 287 912

Agata Rydzewska - Promocja
[email protected] tel. 662 287 833

BIURO REKLAMY I MARKETINGU

Marcin Tyborowski - Dyrektor sprzedaży
[email protected] tel. 662 287 854

Dział Reklamy B2B

Anna Dubrawska - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 830

Dorota Fabiszewska - Sales Manager
[email protected] tel. 533 358 960

Elżbieta Olszewska - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 909

Piotr Paszkiewicz - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 826

Włodzimierz Duszyk - Sales Manager
[email protected] tel. 662 287 870

Monika Gałązka
[email protected] tel. 662 287 871

Dział Reklamy B2C

Elżbieta Kurtyka - Sales Manager
[email protected]
tel. 662 287 735

Customer Care

Tomasz Wilczyński - Customer Care Advisor
[email protected]

Platformy cyfrowe niezbędne do transformacji cyfrowej IDC przewiduje, że w 2022 roku 46% wszystkich produktów i usług sprzedawanych przez firmy na całym świecie będzie w formie cyfrowej lub będzie dostarczana cyfrowo. Stanie się to możliwe dzięki ciągłej transformacji cyfrowej (DX) organizacji komercyjnych lub publicznych we wszystkich branżach i segmentach. W ramach przygotowań do handlu przyszłości organizacje w coraz większym stopniu polegają na platformach cyfrowych, które wspierają nowo opracowane, natywne oferty cyfrowe. Platformy te muszą być zwinne, odporne i adaptowalne, zdolne do obsługi wielu modeli dostaw, modeli kosztowych, bezpieczeństwa i niezawodnej łączności. Co oczywiste, zbudowanie takich platform nie jest możliwe bez odpowiedniej infrastruktury. Nowoczesnej infrastruktury cyfrowej nie można już zbudować korzystając wyłącznie z wewnętrzynych centrów danych większości firm. Kolokacja i łączność stanowią podstawę ekosystemu cyfrowego, w którym działają nowoczesne organizacje. Infrastruktura lokalna musi być połączona z zewnętrznym centrum danych i/lub zasobami chmury dostarczanymi (i w coraz większym stopniu obsługiwanymi) przez firmy zewnętrzne. Takie hybrydowe środowiska mogą obejmować wdrożenia lokalizacji brzegowych (edge computing) i Internetu rzeczy (IoT). W Polsce wiele firm, które rozpoczęły swoją drogę w świecie DX, staje przed poważnym wyzwaniem adaptacji swoich platform infrastrukturalnych do nowych realiów biznesowych. Coraz więcej polskich firm rozumie, że cyfryzacja procesów i oferty jest kluczem do zyskania przewagi konkurencyjnej i poprawienia pozycji rynkowej. Badanie IDC pokazuje, że większość polskich firm nadal boryka się ze skutkami pandemii COVID-19, ale wiele z nich sięga po nowe technologie, aby ich operacje były bardziej zwinne i przygotowane na wzrost w „nowej normalności”. Pobierz materiał i dowiedz się więcej!