15. coroczne globalne badanie zachowań konsumentów: Świat się zmienił — a sprzedawcy?

Decydujący moment w transformacji handlu detalicznego

Konsumenci wracają do sklepów, ale mają większe oczekiwania. Niezależnie od tego, czy chodzi o przyjęcie technologii samoobsługowych, umożliwienie zakupów i zwrotów we wszystkich kanałach, zwiększenie możliwości ekspedientów, czy usprawnienie zarządzania zapasami w celu utrzymania towarów na półkach, dzisiejsi sprzedawcy detaliczni potrzebują pomocy, aby stworzyć nowoczesny sklep, jakiego oczekują klienci.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Bezpieczeństwo firmowych danych z pakietem Microsoft 365
Bezpieczeństwo IT - systemy odporne na ataki typu ransomware
Postaw na ciągłość działania biznesu i wybierz DRaaS
Microsoft Surface - Odkryj pełny potencjał nowoczesnego miejsca pracy