Aplikacje Biznesowe

Redakcja poleca
Biblioteka IT
Platforma komunikacyjna, która wspiera sukces biznesowy Prostsze połączenia głosowe, wideo konferencje, które można obsługiwać intuicyjnie, integracja z systemami CRM i narzędziami do zdalnej współpracy to najważniejsze cechy nowoczesnej platformy komunikacyjnej, która jest niezbędnym elementem dla sprawnego działania współczesnej organizacji. Aby pracownicy działali wydajnie i mogli skoncentrować się na najważniejszych zadaniach, system komunikacji powinien zapewniać satysfakcjonujące doświadczenie użytkownika, intuicyjny interfejs, oraz liczne usprawnienia - takie jak np. narzędzia do priorytetyzowania ważnych połączeń i wysyłania mniej ważnych połączeń do poczty głosowej. Istotne jest także szybkie i łatwe wdrażanie i konfiguracja typu plug-and-play wraz z istniejącą infrastrukturą telefoniczną. Konieczny jest niezawodny, prosty w obsłudze i wszechstronny system komunikacyjny. Każdy pracownik powinien mieć jeden numer telefonu, z którego można korzystać na dowolnym urządzeniu końcowym, z dowolnego miejsca na świecie – prowadząc tradycyjne rozmowy czy wideokonferencje. Odpowiedzią na te i bardziej spersonalizowane potrzeby może być platforma taka jak Cloudya - system telefoniczny w chmurze, który oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 usług, w tym pocztę głosową, wideo rozmowy, kolejki połączeń, udostępnianie ekranu lub CRM Connect. W jaki sposób usprawnić komunikację w firmie? Pobierz bezpłatny materiał