Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Materiał promocyjny
Rozbudowa systemu MS Dynamics CRM
Mariusz Mierzejewski, 02.11.2015
Microsoft Dynamics CRM posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności w swojej standardowej wersji, które zaszyte są głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta. Ten system, to również platforma idealnie sprawdzająca się do tworzenia nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Za pomocą różnego typu kreatorów, i rozbudowanego panelu administracyjnego, w prosty i szybki sposób, bez wiedzy programistycznej można go rozbudowywać.
Comarch w Turkish Airlines
Dorota Bogucka , 11.09.2015
Linie lotnicze Turkish Airlines zastosują rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), w swoim programie lojalnościowym.
Navireo pomaga sprzątać
Dorota Bogucka , 21.08.2015
Higiena Serwis wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT, żeby usprawnić procesy zarządcze w przedsiębiorstwie.
Materiał promocyjny
Integracja ERP z CRM z chmury
Edyta Zenczykowska, 27.05.2015
Systemy wspomagające sprzedaż (CRM) uzyskują pełen potencjał po zintegrowaniu z systemami wspomagającymi zarządzanie (ERP).
Ile naprawdę kosztuje CRM
Tomasz Kowalczyk, 20.05.2015
Jak obliczyć parametry TCO i ROI by uniknąć nieoczekiwanych kosztów i zwiększyć szanse na sukces wdrożenia oprogramowania CRM.
Materiał promocyjny
CRM – kierunek mobilność i chmura
Tomasz Kowalczyk, 12.05.2015
Liczba użytkowników CRM w modelu chmurowym rośnie, a według Gartnera w 2015 r. ich odsetek przekroczy 50%. Dlaczego tak się dzieje?
Mierzalne efekty wdrażania aplikacji biznesowych
Piotr Pietruszyński, 24.04.2015
Podczas konferencji „Dynamics dla Biznesu” prelegenci reprezentujący szeroki przekrój branż i wielkości organizacji na własnych przykładach udowodnią, że efekty inwestycji w aplikacje biznesowe da się zmierzyć i policzyć.
SAP wspiera węgierskiego producenta mleka
Dorota Bogucka , 28.01.2015
Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center wdroża SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm.
Kosmetyki Oriflame w chmurze
Dorota Bogucka , 15.10.2014
Producent i dystrybutor kosmetyków Oriflame wybrał chmurowe rozwiązanie CaaS Contact Center firmy Interactive Intelligence, żeby usprawni i ujednolicić obsługę klientów w ponad 50 krajach.
Nowa aplikacja CRM dla urządzeń iPad
Janusz Chustecki, 11.09.2014
Austriacka spółka update software AG, przedstawiła nową wersję systemu CRM.pad 2.0 – rozwiązania dedykowanego dla urządzeń iPad. Aplikacja oferuje mobilne funkcjonalności CRM, a jej twórcy wersji skoncentrowali swoją uwagę na lepszej strukturze interfejsu oraz funkcjach pozwalających wykonywać szereg zadań w trybie offline.
Najnowsza aktualizacja systemu CRM firmy Microsoft już dostępna
Janusz Chustecki, 11.06.2014
Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek wiosennej aktualizacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. System został wyposażony w nowe narzędzia w zakresie marketingu, obsługi klienta i social listening.
Salesforce: 15-letni innowator dzielnie znosi kryzys wieku średniego
Computerworld/KB, 09.06.2014
Platforma Salesforce świętowała niedawno swoje piętnaste urodziny. Dziś firma osiąga przychody rzędu 5 mld dolarów, wywierając większy wpływ na branżę IT niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie przeżywa bolączki okresu dojrzewania, walcząc z problemami typowymi dla dużych dostawców, których kiedyś pokonała dzięki rewolucyjnej kampanii marketingowej przekonującej o „końcu ery oprogramowania”.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »