STERNET usprawnia produkcję z Microsoft Dynamics CRM

STERNET, firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie napędów elektrycznych i systemów automatyki, zdecydował się na wdrożenie systemu klasy CRM do zarządzania relacjami z klientami.

Firma wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji on-premise. Pracownicy zyskali dostęp do zintegrowanej bazy danych o klientach, a kierownictwo możliwość monitorowania pracy przedstawicieli handlowych. System umożliwił skuteczne planowanie, realizację i rozliczanie kampanii marketingowych. Rozwiązanie pozwoliło na analizę danych sprzedażowych oraz śledzenie efektywności kampanii i działań marketingowych. Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM usprawniło pracę działu logistyki. Rozwiązanie wsparło pracę grupową dzięki automatycznemu kierowaniu przychodzących e-maili do kolejek, generowaniu i przydzielaniu działań oraz śledzeniu ich realizacji.

Zobacz również:

  • Saleforce zapowiedział pierwszy produkt zawierający rozwiązanie Slacka
  • Nowe technologie, chmura i kompetencje ludzi pomagają osiągnąć sukces
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200