Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Polkomtel wymienia system CRM
Piotr Waszczuk
Z rozwiązania opartego na środowisku CRM firmy Microsoft korzystać będą pracownicy pionu sprzedaży B2B sieci Plus. Według przedstawicieli operatora wykorzystanie nowej platformy pozwoli podnieść efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.
W grudniu duża aktualizacja systemu Microsoft Dynamics CRM w modelu cloud
Piotr Waszczuk
Najnowsze wydanie oferowanego w formie usługi systemu klasy CRMprzyniesie zasadnicze zmiany w sposobie obsługi oprogramowania, nowe narzędzia komunikacji, a także rozwiązania ułatwiające pracę przy użyciu urządzeń przenośnych.
Wrocławski urzad miejski wdraza system CRM
(pw)
We wrocławskim Urzędzie Miejskim trwają prace nad wdrożeniem oprogramowania Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenie systemu klasy CRM ma przełożyć się na podniesienie jakości obsługi obywateli.
In-memory bazą dla kolejnych generacji systemów SAP
Piotr Waszczuk
Efektywne wykorzystanie technologii in-memory ma być jednym z głównym priorytetów SAP w kontekście dalszego rozwoju oprogramowania biznesowego. Za kilka miesięcy HANA ma być w stanie całkowicie zastąpić typową bazę danych w zastosowaniach transakcyjnych. Oparte na tej technologii środowisko HANA ma być również rozwijane pod kątem uproszczenia architektury oprogramowania.
SAP chce zmienić oblicze oprogramowania klasy CRM
Piotr Waszczuk
Premierze nowego rozwiązania towarzyszyły wszystkie najgłośniejsze hasła powtarzane dziś w branży IT. Oprogramowanie SAP 360 Customer będzie wykorzystywać technologie in-memory oraz cloud computing, a także mechanizmy społecznościowe i funkcje mobilne. Wszystko po to, aby lepiej wspierać interakcje z odbiorcami.
Microsoft Dynamics AX wspiera branżę rolniczą
(mt)
Wdrożenie systemu ERP w firmie Osadkowski-Cebulski, zajmującej się zaopatrzeniem branży rolniczej w produkty i usługi, rozpoczęło się w lipcu br. i potrwa do I kw. 2013 r. System Microsoft Dynamics AX 2009 ma objąć obszary: finansów, księgowości, projektów, sprzedaży i łańcucha dostaw, CRM oraz obiegu dokumentów.
Polski CRM wchodzi na rynki zagraniczne
Piotr Waszczuk
Wyspecjalizowana w rozwoju oprogramowania wspierającego zarządzanie relacjami z klientami firma BMS Creative otwiera pierwszy oddział zagraniczny. Zlokalizowana w Szwajcarii placówka ma pozwolić na realizację długofalowych planów wprowadzenia systemu Berberis na rynki europejskie.
Outbox rozszerza ofertę narzędzi CRM
Piotr Waszczuk
Outbox wprowadza do oferty oprogramowanie ułatwiającego precyzyjne dostosowanie formy kontaktu sprzedażowego do poszczególnych kanałów sprzedaży. Jego wdrożenie ma pozwalać m.in. na skrócenie czasu niezbędnego do uruchomienia nowych kanałów sprzedaży. Oprogramowanie CPQ Suite jest przeznaczone przede wszystkim dla firm z branż telekomunikacyjnej i finansowej.
Indywidualizacja dla mas
Kamil Sumara
Nowe rozwiązania CRM pozwalają indywidualizować oferty dla klientów w czasie rzeczywistym. Przykład Della pokazuje, że w ten sposób można zwiększyć przychody i zyski.
Firma Sii w gronie partnerów wdrożeniowych systemów Microsoft Dynamics
Piotr Waszczuk
Na mocy zawartej umowy firma Sii uzyskała status partnera firmy Microsoft w zakresie sprzedaży licencji i wdrożeń oprogramowania biznesowego. Umowa obejmuje systemy Microsoft Dynamics AX oraz Microsoft Dynamics CRM. Od czerwca trwają prace związane z budowaniem zespołu specjalistów.
CRM bliżej analityki biznesowej in-memory
Piotr Waszczuk
System CRM firmy update software będzie zintegrowany z systemem analitycnzym QlikView. Integracja oprogramowania wspierającego zarządzanie relacjami z klientami oraz platformy Business Intelligence ma ułatwić m.in. prowadzenie analiz sprzedażowych.
Oracle chce budować przewagę w obszarze systemów CRM dzięki funkcjom branżowym
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Najnowsza wersja systemu Oracle CRM On Demand zawiera m.in. zestaw nowych funkcji przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientami w branży usług finansowych, przemyśle motoryzacyjnym oraz służby zdrowia i sektora medycznego. To właśnie wyspecjalizowane funkcjonalności odpowiadające specyfice różnych branż mają wyróżniać oferowane w modelu usługowym narzędzia CRM firmy Oracle m.in. od rozwiązań firmy Salesforce.
Poprzednia
strona
1
...
6
7
8
9
10
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »