Outbox rozszerza ofertę narzędzi CRM

Outbox wprowadza do oferty oprogramowanie ułatwiającego precyzyjne dostosowanie formy kontaktu sprzedażowego do poszczególnych kanałów sprzedaży. Jego wdrożenie ma pozwalać m.in. na skrócenie czasu niezbędnego do uruchomienia nowych kanałów sprzedaży. Oprogramowanie CPQ Suite jest przeznaczone przede wszystkim dla firm z branż telekomunikacyjnej i finansowej.

Rozwiązanie CPQ Suite ma umożliwiać dotarcie do klientów ze spójną ofertą w dowolnym kanale sprzedaży. Komunikaty sprzedażowe kierowane za pośrednictwem odmiennych kanałów - m.in. witryny internetowe i portale społecznościowe - mają być dostosowane do formy kontaktu i profilu odbiorców. Oprogramowanie pozwala również na integrację różnych kanałów sprzedażowych. "Zauważyliśmy, że zagadnienie Customer Expierience nabiera dla firm coraz większego znaczenia. W dbałości o komfort klienta chcą one lepiej i szybciej reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje zakupowe klientów. Nasze nowe rozwiązanie pozwala firmom wychodzić naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów" - mówi Marcin Ciesielski z zarządu firmy Outbox. Zdaniem przedstawicieli spółki wykorzystanie oprogramowania CPQ Suite pozwala również na skrócenie czasu wdrażania nowych ofert oraz kanałów sprzedaży. Nowa oferta jest skierowana głównie do firm z branży telekomunikacyjnej, bankowej oraz ubezpieczeniowej.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200