W grudniu duża aktualizacja systemu Microsoft Dynamics CRM w modelu cloud
- Piotr Waszczuk,
- 22.11.2012, godz. 15:26
Najnowsze wydanie oferowanego w formie usługi systemu klasy CRMprzyniesie zasadnicze zmiany w sposobie obsługi oprogramowania, nowe narzędzia komunikacji, a także rozwiązania ułatwiające pracę przy użyciu urządzeń przenośnych.
Dzięki nowej aktualizacji system Microsoft Dynamics CRM Online ma lepiej wspierać kluczowe procesy biznesowe w rozbiciu na zadania typowe m.in. dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta. W zapowiadanej wersji znajdą się też nowe narzędzia wspierające zarządzanie ofertami, szansami sprzedaży, kontaktami oraz relacjami z klientami. Nie zabraknie też nowych funkcji wspierających wymianę informacji między pracownikami. Dodatkowo obsługiwane będą m.in. kanały komunikacji oparte na usługach Yammer oraz Skype.
W ramach nowych funkcjonalności interfejsu lokalizacja i adres klienta będą wyświetlone na wbudowanych mapach Bing. Zapowiadana jest również bliska integracja z pakietem Microsoft Office 2013. Microsoft Dynamics CRM 2013 ma również lepiej współpracować z przeglądarkami: Mozilla Firefox, Google Chrome oraz Apple Safari. Zmiany interfejsu dotyczyć mają też obsługi z poziomu tabletów Apple.
Zobacz również:
- Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM będzie również wspierać zaawansowane kalkulacje efektywności wielokanałowych działań marketingowych. W tym zakresie wykorzystywane będą m.in. funkcje oparte na rozwiązaniach przejętej przez Microsoft spółki MarketingPilot.