Oracle chce budować przewagę w obszarze systemów CRM dzięki funkcjom branżowym

Najnowsza wersja systemu Oracle CRM On Demand zawiera m.in. zestaw nowych funkcji przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientami w branży usług finansowych, przemyśle motoryzacyjnym oraz służby zdrowia i sektora medycznego. To właśnie wyspecjalizowane funkcjonalności odpowiadające specyfice różnych branż mają wyróżniać oferowane w modelu usługowym narzędzia CRM firmy Oracle m.in. od rozwiązań firmy Salesforce.

Nowe funkcje dla sektora medycznego mają ułatwiać m.in. śledzenie informacji na temat produktów medycznych wykorzystywanych przez konkretnych pacjentów, a tym samym usprawniać gromadzenie informacji wymaganych prawem. Pod kątem specyfiki branży motoryzacyjnej i sektora ubezpieczeniowego rozbudowane zostały funkcje analityczne środowiska Oracle CRM On Demand. Nowe narzędzia mają ułatwiać gromadzenie i przetwarzanie informacji na temat poszczególnych aut, czy transakcji finansowych. Wedle zapowiedzi mogą one być traktowane jako osobne obiekty w systemie CRM. Według zapewnień przedstawicieli koncernu nowe funkcje są już dostępne dla wszystkich dotychczasowych klientów. Konieczna jest jednak ich aktywacja w ramach panelu konfiguracyjnego.

Z oficjalnych informacji wynika, że platforma Oracle CRM On Demand w wersji 20 zawiera również szereg usprawnień funkcjonalnych. Zmodernizowane zostały m.in. narzędzia wspierające procesy marketingowe i księgowe. Usprawnienia dotyczą także wykorzystywanego w systemie Oracle CRM On Demand modelu danych o klientach. Zmiany dotyczą także interfejsu oprogramowania. Funkcjonalność Oracle CRM On Demand ma być również łatwiej dostępna z poziomu urządzeń mobilnych - w szczególności telefonów i tabletów Apple oraz terminali BlackBerry.

Zobacz również:

  • Większa wydajność nie oznacza większego TCO
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Nowe funkcje branżowe mają wyróżniać platformę Oracle CRM on Demand na tle konkurencji. Kluczowa ma tu być m.in. bezpośrednia integracja rozwiązań branżowych z podstawowymi funkcjami CRM. Przedstawiciele koncernu zapewniają jednocześnie, że oprogramowanie linii Oracle CRM on Demand będzie rozwijane niezależnie od wprowadzonej na rynek w zeszłym roku platformy oprogramowania biznesowego Fusion.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200