Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Oracle inwestuje w Social CRM
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 29.05.2012
Dzięki przejęciu firmy Vitrue amerykański gigant chce rozszerzyć możliwości własnych rozwiązań klasy CRM o mechanizmy wspierające zarządzanie kampaniami marketingowymi w sieciach społecznościowych.
Warbud z elektroniczną kancelarią
(am), 22.05.2012
Warbud, jedna z największych firm budowlanych w Polsce, zautomatyzowała proces zarządzania dokumentami za pomocą systemu Xpertis CRM Express dostarczonego przez Macrologic. Rejestracja dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu czytników kodów kreskowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
Gartner: Firmy marnują pieniądze na marketing w społecznościach
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 11.05.2012
Według analityków większość firm prowadzących działania marketingowe w ramach internetowych społeczności nie analizuje podstawowych wskaźników efektywności takiej działalności. Zdaniem ekspertów co druga kampania nie przynosi oczekiwanych korzyści.
Teradata kupuje niemieckiego dostawcę rozwiązań marketingowych
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 07.05.2012
Przejęcie firmy eCircle ma pozwolić na poszerzenie oferty firmy Teradata w zakresie rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami oraz procesów marketingowych. Według przedstawicieli firmy Teradata to właśnie w tych obszarach najszybciej widoczne są korzyści wynikające z zastosowania mechanizmów analityki opartych na przetwarzaniu dużych ilości danych.
Producent otwartego systemu CRM chce walczyć o największych klientów
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 27.04.2012
Dostępne także na polskim rynku oprogramowanie SugarCRM ma być rozwijane pod kątem potrzeb większych organizacji. Rozwijany na zasadach open source system ma zyskać m.in. rozbudowane funkcje z zakresu prognozowania sprzedaży.
Dobrze wdrożyć system CRM
Piotr Waszczuk, 16.04.2012
Korzyści z wdrożenia rozwiązania klasy CRM stają się naprawdę widoczne, gdy klienci zaczynają doceniać wysoki poziom obsługi i otrzymują dobrze sprofilowane oferty. Wykorzystanie potencjału CRM wymaga jednak uporządkowania procesów biznesowych i zaangażowania całej organizacji.
Połączyć marketing ze sprzedażą
Michał Skowroński, 16.04.2012
Prawdziwy potencjał systemów klasy CRM wynika z możliwości kompleksowego połączenia działań marketingowych i sprzedażowy w jeden, spójny i zamknięty cykl.
W trosce o klienta i jakość usług
Aleksandra Jagielińska, 16.04.2012
Koncepcja CRM zakłada, że od sprzedaży ważniejsze, a w dłuższej perspektywie również bardziej zyskowne, jest budowanie stałych i dobrych relacji z klientem. Kluczowe znaczenie ma tu przede wszystkim jakość obsługi przez wszystkie kanały kontaktu.
5 sposobów na pewną katastrofę
Piotr Waszczuk, 16.04.2012
O systemach biznesowych zwykło się mówić, że są tak dobre, jak dane, na których operują. W przypadku rozwiązań klasy CRM jest to opinia nad wyraz prawdziwa. Rozwiązania tej klasy okazują się być szczególnie podatne na wszelkie braki i błędy w kontekście jakości informacji.
Uniwersalne narzędzie dla biznesu
Piotr Waszczuk, 16.04.2012
Funkcje systemów CRM stają się coraz bardziej rozległe. Dzięki temu mogą jeszcze lepiej wspierać pozyskiwanie i obsługę klientów, a także skutecznie generować popyt.
CRM w społeczności
Aneta Gałka, 16.04.2012
Media społecznościowe otwierają zupełnie nowy wymiar relacji z klientami. Budowanie trwałej więzi i pozycji marki w mediach społecznościowych wymaga jednak całkiem innej filozofii działania.
Brokerzy korzystają z CRM w chmurze
(ag), 27.03.2012
Polska Kancelaria Brokerska, specjalizująca się w doradztwie i sprzedaży polis ubezpieczeniowych, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM w technologii cloud computing. Implementacja została wykonana w ciągu czterech miesięcy przez firmę SaaS Solutions.
Poprzednia
strona
1
...
7
8
9
10
11
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »