Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Druga poważna awaria platformy Salesforce w ciągu dwóch tygodni
Piotr Waszczuk, IDG News Service
W wyniku poniedziałkowej awarii dostęp do narzędzi biznesowych utraciło wielu użytkowników oprogramowania Salesforce. Usuwanie jej skutków trwało 12 godzin. Przez ten czas niedostępne były m.in. elementy środowiska deweloperskiego Salesforce. To druga awaria, która utrudniła, bądź uniemożliwiła korzystanie z oferowanych w formie usługi aplikacji amerykańskiego dostawcy w ciągu niecałych dwóch tygodni.
Oracle chce inwestować w nowoczesne funkcje CRM
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Na bazie oprogramowania przejętego wraz z firmami ATG, Fatwire i RightNow powstać ma nowej generacji rozwiązanie ułatwiające kompleksowe zarządzanie wrażeniami klientów. Oprogramowanie klasy CEM ma być uzupełnieniem dla klasycznych rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami.
Systemy klasy ERP największą gałęzią światowego rynku oprogramowania dla biznesu
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Analitycy firmy Gartner szacują, że światowe wydatki na zakup oprogramowania klasy ERP w tym roku wyniosą niemal 25 mld USD. Mniej, bo ok. 16,5 mld USD firmy wydadzą na oprogramowanie biurowe. Około 13 mld USD ma zaś wynosić wartość rynku systemów klasy Business Intelligence.
Oracle inwestuje w Social CRM
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Dzięki przejęciu firmy Vitrue amerykański gigant chce rozszerzyć możliwości własnych rozwiązań klasy CRM o mechanizmy wspierające zarządzanie kampaniami marketingowymi w sieciach społecznościowych.
Warbud z elektroniczną kancelarią
(am)
Warbud, jedna z największych firm budowlanych w Polsce, zautomatyzowała proces zarządzania dokumentami za pomocą systemu Xpertis CRM Express dostarczonego przez Macrologic. Rejestracja dokumentów odbywa się przy wykorzystaniu czytników kodów kreskowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
Gartner: Firmy marnują pieniądze na marketing w społecznościach
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Według analityków większość firm prowadzących działania marketingowe w ramach internetowych społeczności nie analizuje podstawowych wskaźników efektywności takiej działalności. Zdaniem ekspertów co druga kampania nie przynosi oczekiwanych korzyści.
Teradata kupuje niemieckiego dostawcę rozwiązań marketingowych
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Przejęcie firmy eCircle ma pozwolić na poszerzenie oferty firmy Teradata w zakresie rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami oraz procesów marketingowych. Według przedstawicieli firmy Teradata to właśnie w tych obszarach najszybciej widoczne są korzyści wynikające z zastosowania mechanizmów analityki opartych na przetwarzaniu dużych ilości danych.
Producent otwartego systemu CRM chce walczyć o największych klientów
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Dostępne także na polskim rynku oprogramowanie SugarCRM ma być rozwijane pod kątem potrzeb większych organizacji. Rozwijany na zasadach open source system ma zyskać m.in. rozbudowane funkcje z zakresu prognozowania sprzedaży.
Połączyć marketing ze sprzedażą
Michał Skowroński
Prawdziwy potencjał systemów klasy CRM wynika z możliwości kompleksowego połączenia działań marketingowych i sprzedażowy w jeden, spójny i zamknięty cykl.
W trosce o klienta i jakość usług
Aleksandra Jagielińska
Koncepcja CRM zakłada, że od sprzedaży ważniejsze, a w dłuższej perspektywie również bardziej zyskowne, jest budowanie stałych i dobrych relacji z klientem. Kluczowe znaczenie ma tu przede wszystkim jakość obsługi przez wszystkie kanały kontaktu.
5 sposobów na pewną katastrofę
Piotr Waszczuk
O systemach biznesowych zwykło się mówić, że są tak dobre, jak dane, na których operują. W przypadku rozwiązań klasy CRM jest to opinia nad wyraz prawdziwa. Rozwiązania tej klasy okazują się być szczególnie podatne na wszelkie braki i błędy w kontekście jakości informacji.
Uniwersalne narzędzie dla biznesu
Piotr Waszczuk
Funkcje systemów CRM stają się coraz bardziej rozległe. Dzięki temu mogą jeszcze lepiej wspierać pozyskiwanie i obsługę klientów, a także skutecznie generować popyt.
Poprzednia
strona
1
...
7
8
9
10
11
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »