Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Nie tylko CRM
Piotr Waszczuk, 20.03.2012
Oprogramowanie Salesforce przestało być kojarzone z rozwiązaniami wspierającymi zarządzanie relacjami z klientem. Wciąż rozwijane są nowe funkcje analityczne.
Koncentracja na przychodach
CIO Online, 16.03.2012
IT nie stanowi już tylko wsparcia dla biznesu w optymalizacji efektywności, procesów i standaryzacji. CIO powinien myśleć w jaki sposób zwiększyć przychody firmy, w jaki sposób przyczynić się do wzrostu biznesu.
Nowy system CRM dla operatorów w ofercie firmy Ericsson
Piotr Waszczuk, 15.03.2012
Nowy system bazuje na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM zintegrowanym z rozwijanymi przez szwedzki koncern rozwiązaniami billingowymi. Rozwiązanie Ericsson Telecom CRM jest efektem ogłoszonej w lutym zeszłego roku współpracy firm Ericsson i Microsoft.
Infor Global Solutions udostępnia pierwszy zestaw narzędzi dla środowiska Salesforce
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 13.03.2012
Udostępnione ma usprawniać integrację oferowanych przez Salesforce narzędzi CRM z systemami ERP firmy Infor Global Solutions. Nowe rozwiązanie jest efektem nawiązanej w ubiegłym roku współpracy obu firm.
Systemy ERP linii Microsoft Dynamics wreszcie trafią do chmury
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 09.03.2012
Władze firmy Microsoft zapowiadają, że oprogramowanie linii Dynamics zostanie wprowadzone na platformę Windows Azure. Szczegółowe plany rozwoju systemów ERP linii Dynamics w kontekście chmury mają zostać ujawnione podczas nadchodzącej konferencji Microsoft Convergence. Nieoficjalnie mówi się też o zmianach w zakresie zasad współpracy z partnerami wdrożeniowymi.
Microsoft przygotowuje aplikacje CRM dla urządzeń mobilnych
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 06.02.2012
Jeszcze przed wakacjami na rynku zadebiutować mają dedykowane wersje aplikacji Microsoft Dynamics CRM dla systemów Windows Phone, BlackBerry OS, iOS oraz Android. Funkcje zapowiadanych aplikacji będą uzależnione od specyficznych możliwości poszczególnych systemów mobilnych oraz opartych na nich urządzeń.
Oracle zapowiada rozszerzenie funkcji CRM na nowe obszary
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 01.02.2012
Technologie pozyskane dzięki przejęciu firmy RightNow Technologies mają odgrywać kluczową rolę w rozwoju oprogramowania biznesowego Oracle. Sfinalizowana w zeszłym tygodniu transakcja ma otworzyć drogę do rozwoju nowych funkcji związanych z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientami.
Asseco i Microsoft ze wspólnym rozwiązaniem dla sektora energetycznego
Piotr Waszczuk, 24.01.2012
Obie firmy wspólnie zaoferują klientom z branży energetycznej oprogramowanie wyposażone w funkcje niezbędne do obsługi procesów sprzedaży i rozliczania odbiorców energii. Rozwiązanie powstało w wyniku integracji oprogramowania Asseco Utilities Management Solutions z systemem Microsoft Dynamics CRM.
Salesforce uruchamia platformę wspierającą działania marketingowe
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 07.12.2011
Oferowane w modelu usługowym oprogramowanie ma wspierać m.in. przetwarzanie informacji pochodzących z blogów, forów i sieci społecznościowych pod kątem potrzeb specyficznych dla działów marketingu. Przetwarzane mogą być m.in. komunikaty w języku polskim.
7 błędów w pracy z CRM
Maciek Stachowiak, 06.12.2011
W Polsce 16% firm sektora MSP korzysta z rozwiązań CRM. Popełniają błędy, które skutkują niewłaściwym wykorzystywaniem rozwiązań lub obniżeniem efektywności sprzedaży. Jak ich unikać?
Poszukiwane kompetencje
Piotr Waszczuk, 30.11.2011
To od wiedzy i umiejętności pracowników zależy potencjał oprogramowania biznesowego w firmie. Warto więc położyć nacisk na kompetencje pozwalające lepiej wdrożyć, a później wykorzystać systemy klasy ERP, CRM czy BI.
System do zadań specjalnych
Piotr Waszczuk, 08.11.2011
Systemy klasy CRM wspierają w kompleksowy sposób cały proces sprzedaży - od przygotowania oferty, aż do obsługi posprzedażowej.
Poprzednia
strona
1
...
8
9
10
11
12
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »