Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
5 sposobów na pewną katastrofę
Piotr Waszczuk
O systemach biznesowych zwykło się mówić, że są tak dobre, jak dane, na których operują. W przypadku rozwiązań klasy CRM jest to opinia nad wyraz prawdziwa. Rozwiązania tej klasy okazują się być szczególnie podatne na wszelkie braki i błędy w kontekście jakości informacji.
Uniwersalne narzędzie dla biznesu
Piotr Waszczuk
Funkcje systemów CRM stają się coraz bardziej rozległe. Dzięki temu mogą jeszcze lepiej wspierać pozyskiwanie i obsługę klientów, a także skutecznie generować popyt.
Brokerzy korzystają z CRM w chmurze
(ag)
Polska Kancelaria Brokerska, specjalizująca się w doradztwie i sprzedaży polis ubezpieczeniowych, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM w technologii cloud computing. Implementacja została wykonana w ciągu czterech miesięcy przez firmę SaaS Solutions.
Nie tylko CRM
Piotr Waszczuk
Oprogramowanie Salesforce przestało być kojarzone z rozwiązaniami wspierającymi zarządzanie relacjami z klientem. Wciąż rozwijane są nowe funkcje analityczne.
Koncentracja na przychodach
CIO Online
IT nie stanowi już tylko wsparcia dla biznesu w optymalizacji efektywności, procesów i standaryzacji. CIO powinien myśleć w jaki sposób zwiększyć przychody firmy, w jaki sposób przyczynić się do wzrostu biznesu.
Nowy system CRM dla operatorów w ofercie firmy Ericsson
Piotr Waszczuk
Nowy system bazuje na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM zintegrowanym z rozwijanymi przez szwedzki koncern rozwiązaniami billingowymi. Rozwiązanie Ericsson Telecom CRM jest efektem ogłoszonej w lutym zeszłego roku współpracy firm Ericsson i Microsoft.
Infor Global Solutions udostępnia pierwszy zestaw narzędzi dla środowiska Salesforce
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Udostępnione ma usprawniać integrację oferowanych przez Salesforce narzędzi CRM z systemami ERP firmy Infor Global Solutions. Nowe rozwiązanie jest efektem nawiązanej w ubiegłym roku współpracy obu firm.
Systemy ERP linii Microsoft Dynamics wreszcie trafią do chmury
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Władze firmy Microsoft zapowiadają, że oprogramowanie linii Dynamics zostanie wprowadzone na platformę Windows Azure. Szczegółowe plany rozwoju systemów ERP linii Dynamics w kontekście chmury mają zostać ujawnione podczas nadchodzącej konferencji Microsoft Convergence. Nieoficjalnie mówi się też o zmianach w zakresie zasad współpracy z partnerami wdrożeniowymi.
Microsoft przygotowuje aplikacje CRM dla urządzeń mobilnych
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Jeszcze przed wakacjami na rynku zadebiutować mają dedykowane wersje aplikacji Microsoft Dynamics CRM dla systemów Windows Phone, BlackBerry OS, iOS oraz Android. Funkcje zapowiadanych aplikacji będą uzależnione od specyficznych możliwości poszczególnych systemów mobilnych oraz opartych na nich urządzeń.
Oracle zapowiada rozszerzenie funkcji CRM na nowe obszary
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Technologie pozyskane dzięki przejęciu firmy RightNow Technologies mają odgrywać kluczową rolę w rozwoju oprogramowania biznesowego Oracle. Sfinalizowana w zeszłym tygodniu transakcja ma otworzyć drogę do rozwoju nowych funkcji związanych z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientami.
Asseco i Microsoft ze wspólnym rozwiązaniem dla sektora energetycznego
Piotr Waszczuk
Obie firmy wspólnie zaoferują klientom z branży energetycznej oprogramowanie wyposażone w funkcje niezbędne do obsługi procesów sprzedaży i rozliczania odbiorców energii. Rozwiązanie powstało w wyniku integracji oprogramowania Asseco Utilities Management Solutions z systemem Microsoft Dynamics CRM.
Salesforce uruchamia platformę wspierającą działania marketingowe
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Oferowane w modelu usługowym oprogramowanie ma wspierać m.in. przetwarzanie informacji pochodzących z blogów, forów i sieci społecznościowych pod kątem potrzeb specyficznych dla działów marketingu. Przetwarzane mogą być m.in. komunikaty w języku polskim.
Poprzednia
strona
1
...
8
9
10
11
12
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »