Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Węglokoks korzysta z systemu CRM
(ag)
W spółce Węglokoks, zajmującej się od 1951 r. eksportem węgla, oddano do użytku pakiet Oracle Siebel, który stał się centralnym repozytorium informacji o kontrahentach i umowach.
Barlinek wdraża SAP CRM
(pw)
Nowy system ma pozwolić na zwiększenie procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta.
Microsoft będzie zachęcał do swojego CRM poprzez grę
Monika Tomkiewicz
Firma będzie prezentowała korzyści wynikające ze stosowania jej systemu Microsoft Dynamics CRM przy wykorzystaniu interaktywnej gry strategicznej. Gra zakłada m.in. zapoznanie się z funkcjonalnościami systemu, pozwalające na wczucie się w rolę dyrektora przedsiębiorstwa, podejmującego strategiczne decyzje i osiągającego wytyczone cele.
IDC: Europa jest silna aplikacjami
Piotr Waszczuk
Według analityków IDC, w Europie produkowane są przede wszystkim aplikacje przemysłowe i systemy biznesowe. Z kolei europejscy producenci oddają pole konkurentom z innych regionów m.in. w zakresie narzędzi programistycznych, oprogramowania warstwy pośredniej, czy systemów infrastrukturalnych.
Wszystkie systemy biznesowe rodziny Microsoft Dynamics będą dostępne w modelu cloud
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Microsoft zapowiedział, że przyszłe wersje oprogramowania linii Dynamics będą przystosowane do obsługi Windows Azure i oferowane w modelu usługowym.
GUS: tylko 6% małych firm korzysta z systemu do zarządzania
Computerworld Online
Najnowszy raport GUS na temat informatyzacji obnaża słabe wykorzystanie systemów do zarządzania w polskich małych firmach. W krajach rozwiniętych z tego typu rozwiązań korzysta bowiem prawie 50% przedsiębiorstw.
Polska to nie Ameryka
Piotr Waszczuk
Potencjał rynku oprogramowania biznesowego w Polsce nadal jest duży. Po chudym roku 2009 na rynku rozwiązań ERP, BI i CRM ożywienie zagościło na dobre.
Systemy ERP i CRM w polskich przedsiębiorstwach - raport GUS
Monika Tomkiewicz
W 2009 i 2010 r. Główny Urząd Statystyczny badał też problematykę wykorzystania systemów informatycznych ERP i CRM przez polskie przedsiębiorstwa. Inaczej niż w USA i Europie Zachodniej, w Polsce nie wszystkie firmy posiadają już systemy tej klasy.
CRM od arvato
Andrzej Maciejewski
arvato services Polska uruchamia arvato.box, platformę CRM dostępną przez Internet.
CRM: kryzys romansu?
Barbara Mejssner
Firmy cechuje głęboka niewiara we wdrożenia CRM. To najszybciej zamrażane albo po prostu skreślane z planów finansowych projekty. Czy słusznie?
Salesforce: CRM z aplikacjami Google
Andrzej Maciejewski, IDG News Service
Salesforce, dostawca oprogramowania CRM w modelu on-demand integruje je z aplikacjami Gmail, Google Docs, Google Talk oraz Google Calendar.
Premiera polskiej wersji Microsoft Dynamics CRM 4.0
Józef Muszyński
Microsoft wprowadził na rynek polską wersję systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 (premiera angielskiej wersji systemu miała miejsce w grudniu 2007 r.), zintegrowanego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych i sprzedaży.
Poprzednia
strona
1
...
10
11
12
13
14
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »