Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Microsoft będzie zachęcał do swojego CRM poprzez grę
Monika Tomkiewicz, 22.04.2011
Firma będzie prezentowała korzyści wynikające ze stosowania jej systemu Microsoft Dynamics CRM przy wykorzystaniu interaktywnej gry strategicznej. Gra zakłada m.in. zapoznanie się z funkcjonalnościami systemu, pozwalające na wczucie się w rolę dyrektora przedsiębiorstwa, podejmującego strategiczne decyzje i osiągającego wytyczone cele.
IDC: Europa jest silna aplikacjami
Piotr Waszczuk, 18.04.2011
Według analityków IDC, w Europie produkowane są przede wszystkim aplikacje przemysłowe i systemy biznesowe. Z kolei europejscy producenci oddają pole konkurentom z innych regionów m.in. w zakresie narzędzi programistycznych, oprogramowania warstwy pośredniej, czy systemów infrastrukturalnych.
Wszystkie systemy biznesowe rodziny Microsoft Dynamics będą dostępne w modelu cloud
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 12.04.2011
Microsoft zapowiedział, że przyszłe wersje oprogramowania linii Dynamics będą przystosowane do obsługi Windows Azure i oferowane w modelu usługowym.
GUS: tylko 6% małych firm korzysta z systemu do zarządzania
Computerworld Online, 10.03.2011
Najnowszy raport GUS na temat informatyzacji obnaża słabe wykorzystanie systemów do zarządzania w polskich małych firmach. W krajach rozwiniętych z tego typu rozwiązań korzysta bowiem prawie 50% przedsiębiorstw.
Polska to nie Ameryka
Piotr Waszczuk, 22.02.2011
Potencjał rynku oprogramowania biznesowego w Polsce nadal jest duży. Po chudym roku 2009 na rynku rozwiązań ERP, BI i CRM ożywienie zagościło na dobre.
Systemy ERP i CRM w polskich przedsiębiorstwach - raport GUS
Monika Tomkiewicz, 27.01.2011
W 2009 i 2010 r. Główny Urząd Statystyczny badał też problematykę wykorzystania systemów informatycznych ERP i CRM przez polskie przedsiębiorstwa. Inaczej niż w USA i Europie Zachodniej, w Polsce nie wszystkie firmy posiadają już systemy tej klasy.
CRM od arvato
Andrzej Maciejewski, 28.09.2009
arvato services Polska uruchamia arvato.box, platformę CRM dostępną przez Internet.
CRM: kryzys romansu?
Barbara Mejssner, 28.04.2009
Firmy cechuje głęboka niewiara we wdrożenia CRM. To najszybciej zamrażane albo po prostu skreślane z planów finansowych projekty. Czy słusznie?
Salesforce: CRM z aplikacjami Google
Andrzej Maciejewski, IDG News Service, 14.04.2008
Salesforce, dostawca oprogramowania CRM w modelu on-demand integruje je z aplikacjami Gmail, Google Docs, Google Talk oraz Google Calendar.
Premiera polskiej wersji Microsoft Dynamics CRM 4.0
Józef Muszyński, 02.04.2008
Microsoft wprowadził na rynek polską wersję systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 (premiera angielskiej wersji systemu miała miejsce w grudniu 2007 r.), zintegrowanego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych i sprzedaży.
Outbox zawarł umowę ramową z Telekomunikacją Polską
Andrzej Maciejewski, 07.02.2008
Kontrakt opiewa na maksymalnie 20 mln zł. Outbox ma brać udział w przetargach na wdrożenia rozszerzeń funkcjonalności systemu CRM firmy PeopleSoft w TP. Umowa obowiazuje do czerwca br.
Microsoft udostępnia uaktualnienie CRM 4.0
Józef Muszyński, 31.01.2008
Firma udostępniła uaktualnienie swojego zestawu CRM (Customer Relationship Management) obejmujące 8 z zamierzonych 25 mutacji językowych.
Poprzednia
strona
1
...
10
11
12
13
14
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »