Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
System do zadań specjalnych
Piotr Waszczuk, 08.11.2011
Systemy klasy CRM wspierają w kompleksowy sposób cały proces sprzedaży - od przygotowania oferty, aż do obsługi posprzedażowej.
Amica Wronki inwestuje w rozwiązania CRM, EPM i BI
(pw), 20.09.2011
W firmie Amica rusza wdrożenie systemów SAP CRM i SAP BusinessObjects.
Sprawdzają się także u małych
(ag), 06.09.2011
Systemy CRM nie są już kierowane tylko do dużych przedsiębiorstw. Znajdują się również w ofercie dla małych i średnich firm, które coraz chętniej z nich korzystają.
Czy systemy CRM przynoszą oczekiwane korzyści?
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 01.08.2011
Z analiz przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że w dwóch na trzy przypadki oczekiwania względem rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami przewyższają rzeczywiste rezultaty wdrożeń takich systemów. Tylko w 33 proc. firm wykorzystujących rozwiązania klasy CRM osiągnięte zostały realne korzyści wynikające z zastosowania tego typu systemów. Krytykowane są natomiast m.in. niska wydajność i nadmierna złożoność oprogramowania.
Oracle przejmuje producenta oprogramowania do zarządzania wiedzą
Andrzej Maciejewski, IDG News Service, 29.07.2011
Rozwiązania firmy InQuira poszerzą możliwości należących do Oracle systemów CRM - Fusion oraz Siebel. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.
Oracle rozbudowuje oferowany w modelu usługowym system CRM
Piotr Waszczuk, 13.07.2011
Funkcje wprowadzone w oprogramowaniu Oracle CRM On Demand w wersji 19 rozszerzają m.in. możliwości wcześniejszej wersji systemu o nowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej, funkcje branżowe, interfejsy integracyjne oraz usprawnienia związane z przetwarzaniem w modelu cloud.
Rośnie rynek CRM
Wanda Żółcińska, 11.07.2011
W 2010 r. aplikacje CRM znacząco zyskały na popularności wśród użytkowników korporacyjnych, a w tym roku ten rynek nadal będzie rósł.
Transformacja zespolona
Szymon Augustyniak, 01.07.2011
Od ubiegłego roku Netia prowadzi głęboką transformację IT, zogniskowaną wokół rozwiązania CRM. Strategicznym celem biznesowym operatora jest konkurowanie poprzez jakość obsługi klienta.
Ceramika Paradyż od sierpnia z nowym systemem CRM
(pw), 31.05.2011
Na bazie oprogramowania Oracle Siebel CRM w wersji 8.1 w firmie Ceramika Paradyż wdrożono kompleksowe rozwiązanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. "Podstawowym kryterium wyboru systemu CRM była jego funkcjonalność.
CRM dostępny także w chmurze
Computerworld, 27.05.2011
Z Mariuszem Wołodźko, dyrektorem działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft, rozmawiamy na temat różnic w korzystaniu z CRM w modelu cloud, w porównaniu z tradycyjnym rozwiązaniem on premise, oraz o przyszłości rynku i rozwiązań wspomagających obsługę klienta.
Węglokoks korzysta z systemu CRM
(ag), 24.05.2011
W spółce Węglokoks, zajmującej się od 1951 r. eksportem węgla, oddano do użytku pakiet Oracle Siebel, który stał się centralnym repozytorium informacji o kontrahentach i umowach.
Barlinek wdraża SAP CRM
(pw), 26.04.2011
Nowy system ma pozwolić na zwiększenie procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta.
Poprzednia
strona
1
...
9
10
11
12
13
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »