Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
7 błędów w pracy z CRM
Maciek Stachowiak
W Polsce 16% firm sektora MSP korzysta z rozwiązań CRM. Popełniają błędy, które skutkują niewłaściwym wykorzystywaniem rozwiązań lub obniżeniem efektywności sprzedaży. Jak ich unikać?
Poszukiwane kompetencje
Piotr Waszczuk
To od wiedzy i umiejętności pracowników zależy potencjał oprogramowania biznesowego w firmie. Warto więc położyć nacisk na kompetencje pozwalające lepiej wdrożyć, a później wykorzystać systemy klasy ERP, CRM czy BI.
System do zadań specjalnych
Piotr Waszczuk
Systemy klasy CRM wspierają w kompleksowy sposób cały proces sprzedaży - od przygotowania oferty, aż do obsługi posprzedażowej.
Amica Wronki inwestuje w rozwiązania CRM, EPM i BI
(pw)
W firmie Amica rusza wdrożenie systemów SAP CRM i SAP BusinessObjects.
Sprawdzają się także u małych
(ag)
Systemy CRM nie są już kierowane tylko do dużych przedsiębiorstw. Znajdują się również w ofercie dla małych i średnich firm, które coraz chętniej z nich korzystają.
Czy systemy CRM przynoszą oczekiwane korzyści?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Z analiz przeprowadzonych w Wielkiej Brytanii wynika, że w dwóch na trzy przypadki oczekiwania względem rozwiązań wspierających zarządzanie relacjami z klientami przewyższają rzeczywiste rezultaty wdrożeń takich systemów. Tylko w 33 proc. firm wykorzystujących rozwiązania klasy CRM osiągnięte zostały realne korzyści wynikające z zastosowania tego typu systemów. Krytykowane są natomiast m.in. niska wydajność i nadmierna złożoność oprogramowania.
Oracle przejmuje producenta oprogramowania do zarządzania wiedzą
Andrzej Maciejewski, IDG News Service
Rozwiązania firmy InQuira poszerzą możliwości należących do Oracle systemów CRM - Fusion oraz Siebel. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.
Oracle rozbudowuje oferowany w modelu usługowym system CRM
Piotr Waszczuk
Funkcje wprowadzone w oprogramowaniu Oracle CRM On Demand w wersji 19 rozszerzają m.in. możliwości wcześniejszej wersji systemu o nowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej, funkcje branżowe, interfejsy integracyjne oraz usprawnienia związane z przetwarzaniem w modelu cloud.
Rośnie rynek CRM
Wanda Żółcińska
W 2010 r. aplikacje CRM znacząco zyskały na popularności wśród użytkowników korporacyjnych, a w tym roku ten rynek nadal będzie rósł.
Transformacja zespolona
Szymon Augustyniak
Od ubiegłego roku Netia prowadzi głęboką transformację IT, zogniskowaną wokół rozwiązania CRM. Strategicznym celem biznesowym operatora jest konkurowanie poprzez jakość obsługi klienta.
Ceramika Paradyż od sierpnia z nowym systemem CRM
(pw)
Na bazie oprogramowania Oracle Siebel CRM w wersji 8.1 w firmie Ceramika Paradyż wdrożono kompleksowe rozwiązanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. "Podstawowym kryterium wyboru systemu CRM była jego funkcjonalność.
CRM dostępny także w chmurze
Computerworld
Z Mariuszem Wołodźko, dyrektorem działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft, rozmawiamy na temat różnic w korzystaniu z CRM w modelu cloud, w porównaniu z tradycyjnym rozwiązaniem on premise, oraz o przyszłości rynku i rozwiązań wspomagających obsługę klienta.
Poprzednia
strona
1
...
9
10
11
12
13
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »