Oracle rozbudowuje oferowany w modelu usługowym system CRM

Funkcje wprowadzone w oprogramowaniu Oracle CRM On Demand w wersji 19 rozszerzają m.in. możliwości wcześniejszej wersji systemu o nowe rozwiązania w zakresie komunikacji mobilnej, funkcje branżowe, interfejsy integracyjne oraz usprawnienia związane z przetwarzaniem w modelu cloud.

Zdaniem przedstawicieli koncernu Oracle zmiany wprowadzone w najnowszej wersji oferowanego w modelu usługowym oprogramowania wspierającego zarządzanie z klientami pozwolą m.in. na dalsze usprawnienie działań związanych ze sprzedażą oraz obsługą klienta. System Oracle CRM On Demand w wersji 19 ma charakteryzować się większą niż dotychczas elastycznością. Rozszerzono również funkcjonalności branżowe dedykowane m.in. dla branży finansowej i motoryzacyjnej oraz sektora nauk przyrodniczych. I tak, nowe możliwości dla branży ubezpieczeń to m.in. usprawnienia w zakresie tworzenia i obsługi polis oraz rozszerzenia funkcji związanych z budowaniem planów finansowych oraz zarządzaniem kontami. Natomiast usprawnienia przeznaczone dla branży motoryzacyjnej dotyczą przede wszystkim obszaru zarządzania relacjami z dealerami aut oraz funkcji analitycznych. Z kolei rozszerzone funkcje branżowe dla sektora Life Sciences obejmują m.in. możliwość dostosowywania i rozszerzania funkcji do obsługi relacji z osobami kontaktowymi, wykonywanie ocen PCD oraz zbiorcze definiowanie planowanych połączeń. Oprogramowanie zyskało również nowe funkcje przygotowane pod kątem urządzeń mobilnych, a także szereg rozwiązań dedykowanych dla programistów. Łatwiejsze ma być m.in. dopasowywanie funkcji systemu do indywidualnych potrzeb organizacji i integracja z zewnętrznymi aplikacjami. Nowa wersja pakietu Oracle CRM On Demand obsługuje m.in. szereg urządzeń mobilnych - w tym rozwiązania firmy Apple i Research In Motion. Zmiany dotyczą też m.in. interfejsu oprogramowania. Przeznaczone głównie dla klientów sektora MSP oprogramowanie Oracle CRM On Demand jest oferowane na polskim rynku od kwietnia 2009 roku.

Zobacz również:

  • Większa wydajność nie oznacza większego TCO
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200