Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Outbox zawarł umowę ramową z Telekomunikacją Polską
Andrzej Maciejewski
Kontrakt opiewa na maksymalnie 20 mln zł. Outbox ma brać udział w przetargach na wdrożenia rozszerzeń funkcjonalności systemu CRM firmy PeopleSoft w TP. Umowa obowiazuje do czerwca br.
Microsoft udostępnia uaktualnienie CRM 4.0
Józef Muszyński
Firma udostępniła uaktualnienie swojego zestawu CRM (Customer Relationship Management) obejmujące 8 z zamierzonych 25 mutacji językowych.
Invest-Bank: contact center CRM od Comarchu
Andrzej Maciejewski
Invest-Bank wdroży system Comarch CRM Contact Center, który będzie współpracował z rozwiązaniami Call Center firmy Avaya.
Microsoft: Dynamics CRM 4.0 przekazany do produkcji
Józef Muszyński
Wersja 4.0 produktu, znanego pod nazwą kodowej Titan, ma być dostępna w kilku edycjach: jako aplikacja pracująca w ośrodku użytkownika, aplikacja hostowana przez partnerów firmy lub Microsoft Dynamics CRM Live - wersja hostowana przez Microsoft.
SAP: wsparcie Web 2.0 w ofercie CRM
Józef Muszyński
Firma udostępniła uaktualnienie oprogramowania SAP CRM 2007, które zawiera wsparcie aplikacji Web 2.0.
Microsoft wprowadza usługę hostingu CRM
Józef Muszyński
W rok po zapowiedzi, firma ma zademonstrować podczas imprezy Worldwide Partner Conference, odbywającej się w Denver, własną ofertę hostingu 'CRM na żądanie'.
CeBIT: SAP All-in-One dla przedsiębiorstw średniej wielkości
Józef Muszyński
Podczas targów CeBIT firma SAP zaprezentowała ponad 80 nowych wersji systemów branżowych SAP All-in-One, adresowanych do przedsiębiorstw średniej wielkości. Rozwiązania te, oparte na architekturze SOA, mają zapewniać firmom możliwość szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych.
Nowa wersja recentCRM 4.0
Juliusz Kornaszewski
Firma Connect Distribution wprowadziła do sprzedaży nową wersję systemu recentCRM 4.0, jednego z najpopularniejszych na naszym rynku produktów do zarządzania kontaktami z klientami (klasy CRM). Aplikacja przeznaczona jest dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Epicor Vantage oraz ulepszona iScala na rynku polskim
Józef Muszyński
Epicor Software wprowadza na polski rynek oprogramowanie Vantage - rozwiązanie ERP/CRM zbudowane według koncepcji SOA, oraz nową wersję systemu iScala dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Nowa wersja recentCRM 4.0
Józef Muszyński
Firma Connect Distribution wprowadza do sprzedaży nową wersję oprogramowania recentCRM, służącego wspomaganiu oraz synchronizacji działań handlowych i marketingowych w małych oraz średnich firmach.
Microsoft poszerza krąg partnerów kolejnego wydania CRM
Józef Muszyński
Microsoft przygotowuje kolejną wersję oprogramowania Dynamics CRM, o nazwie kodowej 'Titan', udostępniając jego wydanie wstępne większemu gronu partnerów. Produkt ma pojawić się w połowie br.
Microsoft dostosowuje Dynamics CRM do Office i Vista
Józef Muszyński
Microsoft wypuszcza nową wersję oprogramowania Dynamics CRM z funkcjami, które wiążą je z systemem operacyjnym Vista i oprogramowaniem Office 2007.
Poprzednia
strona
1
...
11
12
13
14
15
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »