Invest-Bank: contact center CRM od Comarchu

Invest-Bank wdroży system Comarch CRM Contact Center, który będzie współpracował z rozwiązaniami Call Center firmy Avaya.

Jak mówi Michał Przybylski, dyrektor centrum obsługi klienta Invest-Banku, wdrażane oprogramowanie wspierać będzie przede wszystkim istniejące już procesy CRM. "Pozwoli to na szybkie przełożenie możliwości systemu informatycznego na rzeczywiste efekty biznesowe, po drugie zaś da nowe możliwości rozwoju biznesu banku" - dodaje Michał Przybylski. Contact Center to jeden z kanałów, przez który dostępne są produkty Invest-Banku.

Marcin Pepaś, kierownik subcentrum rozwiązań sieciowych i telekomunikacyjnych Comarch podkreśla, że sama aplikacja Call czy Contact Center nie wystarczą dziś do realizacji zadań operacyjnych oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Firmy potrzebują także całej warstwy analityczno-biznesowej. "Pomysł integracji platformy Contact Center firmy Avaya, z aplikacją biznesową Comarch CRM jest odpowiedzią na potrzeby rynku" - mówi Marcin Pepaś.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Comarch zapowiada, że obok kanału internetowego oraz oddziałów, Contact Center jest istotnym kierunkiem rozwoju systemu Comarch CRM. Wersja tego oprogramowania przeznaczona dla Contact Center stanowi samodzielne rozwiązanie, elastyczna i modularna architektura pozwala jednak na uzupełnienie jej o inne moduły CRM producenta, wspierające m.in. pracę oddziałów, internet, zarządzanie kampaniami, a także moduły analityczne.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200