Outbox zawarł umowę ramową z Telekomunikacją Polską

Kontrakt opiewa na maksymalnie 20 mln zł. Outbox ma brać udział w przetargach na wdrożenia rozszerzeń funkcjonalności systemu CRM firmy PeopleSoft w TP. Umowa obowiazuje do czerwca br.

Przypomnijmy, w 2003 r. Telekomunikacja Polska podpisała z IBM Business Consulting Services (d. PWC Consulting) umowę na wdrożenie tego systemu CRM do obsługi klientów indywidualnych. Wartość ówczesnego projektu szacowana była na 100 mln zł.

Outbox współpracuje z Grupą Telekomunikacji Polskiej od 2005 r., realizując projekty IT w obszarach CRM oraz migracji danych. W Polsce największym jej konkurentem - zwłaszcza jeśli chodzi o kontrakty w Grupie TP - jest Accenture.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Outbox jest polską spółką działającą także w Stanach Zjednoczonych, Wlk. Brytanii, Niemczech. Firma realizuje głównie wdrożenia dla operatorów stacjonarnych i komórkowych, choć zainteresowana jest także sektorem finansowym. Outbox planuje także wejście na Giełdę Papierów Wartościowych.

W Grupie TP klientem Outbox jest także PTK Centertel. Firma ta wykorzystuje rozwiązanie walidacji zleceń, oparte na technologii JBoss Drools i serwer aplikacyjny JBoss Application Server.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200