SAP: wsparcie Web 2.0 w ofercie CRM

Firma udostępniła uaktualnienie oprogramowania SAP CRM 2007, które zawiera wsparcie aplikacji Web 2.0.

Uaktualnione oprogramowanie ma poprawić możliwości interakcji pomiędzy użytkownikiem końcowym i panterami. Oprogramowanie jest dostępne w wersji pakietu programowego i w wersji do hostingu.

Według przedstawicieli firmy, SAP CRM 2007 jest teraz porównywalny z personalizowaną aplikacją portalową iGoogle.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Obsługa Web 2.0 w nowej wersji SAP CRM ma wspomóc użytkowników w szybkim rozpoznawaniu zwyczajów klientów i włączaniu infrastruktury aplikacyjnej do wsparcia zmieniających się procesów biznesowych, wielu interfejsów użytkownika i potrzeb konfiguracyjnych.

Uaktualnione oprogramowanie zawiera także moduł SAP Real-Time Offer Management, który może być użyty do przetwarzania danych klienta i specyficznych informacji o sesji. Nowy mechanizm o nazwie SAP Business Communication Management zapewnia ustawianie tras, kolejek i zarządzanie komunikacją pomiędzy źródłami wewnętrznymi i zewnętrznymi, dla kontaktowego Call Center opartego na IP.

Nowa wersja wprowadza także moduł o nazwie Pipeline Performace Manager, umożliwiający tworzenie interaktywnych narzędzi, opartych na rolach, dla zespołów sprzedaży.

SAP CRM 2007, wchodzący w skład SAP Business Suite, zawiera także uaktualnienie zarządzania akcjami promocyjnymi i oprogramowanie projektowania funduszy marketingowych, które mają poprawiać dostęp do informacji związanych z łańcuchem dostaw, finansami i wydajnością sprzedaży.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200