Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
"Duet" kojarzy SAP z Microsoftem
Józef Muszyński
Firmy poświęcają wiele środków na tworzenie portali i integrację aplikacji. Opracowany w ramach współpracy SAP i Microsoft system "Duet" upraszcza to zadanie, pozwalając użytkownikom na wzajemny dostęp do aplikacji pomiędzy środowiskami SAP i Office.
Microsoft Dynamic CRM Live w II kw. 2007 r.
Józef Muszyński
Dynamic CRM stanie się trzecią już usługą Live, po Windows Live i Office Live, oferowaną w modelu 'software-as-a-service'.
CRM na telefon komórkowy
Józef Muszyński
Spółka Clix Software wprowadza na rynek nową wersję programu OKAY CRM przeznaczoną do pracy poprzez telefon komórkowy.
Microsoft łączy Office z oprogramowaniem ERP i CRM
Józef Muszyński
Microsoft pracuje nad pakietami narzędziowymi, mającymi zapewniać lepszą integrację aplikacji biznesowych z zestawem Office.
Oracle lokalizuje najnowszą wersję JD Edwards EnterpriseOne
Józef Muszyński
Oracle Polska zakończyła prace nad lokalizacją najnowszej wersji 8.11 SP1 pakietu JD Edwards EnterpriseOne. Przystosowanie do polskich warunków zostało wykonane bezpośrednio przez producenta, a nie przez jego partnerów.
Microsoft udostępnia opóźnione uaktualnienie CRM
Józef Muszyński
Microsoft rozpoczyna dostawę Microsoft Dynamics CRM wersji 3.0, udostępniając użytkownikom pierwsze duże uaktualnienie od momentu wypuszczenia tego produktu trzy lata temu.
Update Software: będziemy w czołówce
Computerworld
W ciągu trzech lat chcemy znaleźć się w pierwszej trójce dostawców rozwiązań CRM" - zapowiada Uli Kottmann, dyrektor generalny update CRM, firmy powstałej po przejęciu spółki Process4E przez austriackiego dostawcę systemów CRM - update software AG, producenta systemu marketing.manager.
CRM - stara miłość nie rdzewieje
Szymon Augustyniak
Financial Insights przedstawił raport, w którym opisuje, jak zmieniało się zastosowanie oprogramowania CRM i generalnie koncepcja CRM w europejskich bankach, oraz jakie z tego płyną wnioski dla dostawców tych rozwiązań informatycznych.
Nowoczesne centrum kontaktowe we Wrocławiu
Adam Urbanek
Avaya Poland wkrótce zainstaluje we Wrocławiu jedno z najnowocześniejszych w Europie Wschodniej telecentrum kontaktowe contact center oparte na technologii IP. Kompletny system telecentrum, uruchomiony na podstawie kontraktu zawartego z Central Europe BPO, będzie obsługiwał klientów z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz USA.
Microsoft: CRM po polsku
Andrzej Maciejewski
Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. - Nadszedł czas na średnie firmy - powiedział Tomasz Bochenek podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM.
Promise będzie sprzedawał OKAY CRM
Computerworld
Firma Clix Software utworzona niedawno przez spółkę Process4E chce w krótkim czasie zbudować ogólnopolski kanał sprzedaży swojego systemu CRM. Clix zawarła umowę dystrybucyjną z APN Primise.
SAP E-Mail Response Management System
Józef Muszyński
SAP udostępnił nowe rozwiązanie, które ma usprawniać obsługę zapytań przesyłanych pocztą elektroniczną w systemach CRM. ERMS (E-Mail Response Management System) ma umożliwiać wykorzystanie przychodzących zapytań w procesie sprzedaży.
Poprzednia
strona
1
...
12
13
14
15
16
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »