Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Cisco i Microsoft integrują telefonię IP z CRM
Janusz Chustecki
Cisco wprowadził 23 sierpnia do swojej oferty narzędzie programistyczne, które pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom uruchamiać aplikacje CRM (Customer Relationship Management) firmy Microsoft, które wykorzystują system komunikacyjny Cisco IP.
Oracle stawia na aplikacje biznesowe
Józef Muszyński
Oracle zapowiedziała nową wersje aplikacji CRM zaprojektowanej w sposób umożliwiający łatwiejszą i ściślejszą współprace elementów zaangażowanych w cykl sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Great Plains Polska: nowy dyrektor CRM
Computerworld
Nowym dyrektorem sieci sprzedaży CRM w Great Plains Polska została Iwona Skolimowska. Po roku dystrybucji systemu Logotec CRM9000 Web Edition Great Plains Polska zbudowało sieć partnerską liczącą 11 autoryzowanych partnerów.
Rynek CRM wzrośnie do 11,4 mld USD
Computerworld
Według najnowszej prognozy IDC, globalny rynek aplikacji CRM osiągnie wartość 11,4 mld USD w 2008 r. W okresie 2004-2008 średnioroczna stopa wzrostu wyniesie 8,9 proc. - szacuje firma analityczna.
Organika aktualizuje CRM
Computerworld
Malborskie Zakłady Chemiczne "Organika", producent pianki poliuretanowej zakończył migrację do systemu Logotec CRM9000 Web Edition. Wdrożenie przeprowadził Logotec Enterprise, autoryzowany partner Great Plains Polska
Siebel szuka szansy w SMB
Computerworld
Siebel, zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, zanotował w II kw. niższe o 10 proc. przychody w wysokości 301,1 mln USD. Sprzedaż nowych licencji sięgnęła najniższego od kilku lat poziomu 94,8 mln USD. Zysk netto spółki obniżył się o 16 proc. do 8,2 mln USD.
CRM w EC Będzin
Computerworld
Będzińska spółka wdrożyła system do zarządzania relacjami z klientem - Logotec CRM 9000 Web Edition Standard obejmujący 50 stanowisk.
Europa rozbudowuje ERP
Szymon Augustyniak
Corio i ITtoolbox przedstawiły wyniki swojego badania trendów w implementacji systemów ERP w roku 2004. W przypadku firm europejskich, połowa przewiduje w 2004 roku zwiększenie wydatków na rozbudowę ERP w stosunku do ub. roku. Trzy czwarte firm rozważa dodanie nowego pakietu ERP w swojej firmie, a 79,3% - zastąpienie posiadanych pakietów ERP nowymi. Na czele listy najbardziej pożądanych nowych modułów jest CRM.
DGA wchodzi w CRM
Computerworld
Spółka Doradztwo Gospodarcze DGA podpisała umowę partnerską z holenderską firmą SalesManager Software. Na mocy porozumienia DGA zostanie dystrybutorem aplikacji CRM w Polsce. Umowa weszła w życie dni 2 kwietnia 2004 roku i została zawarta na okres 5 lat. Rozwiązanie holenderskiego producenta będzie oferowane pod nazwą DGA CRM.
TETA CRM z certyfikatem Windows XP
Juliusz Kornaszewski
System TETA CRM otrzymał certyfikat "Designed for Windows XP". Przyznane wyróżnienie oznacza, że TETA CRM spełnia wszystkie wymogi jakości oraz standardy stawiane produktom przez Microsoft.
Siebel zwiększył sprzedaż
Andrzej Maciejewski
Amerykański producent oprogramowania spodziewa się w IV kw. obrachunkowym uzyskać przychody rzędu 365 mln USD, w tym 150 mln USD będzie pochodzić ze sprzedaży nowych licencji. Oznacza to poprawę kondycji dostawcy systemów ERP.
Certyfikat dla Genesys Gplus Adapter
Adam Urbanek
Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories, otrzymała certyfikat od mySAP CRM na wdrażanie aplikacji Gplus Adapter w centrach usługowych Call Center.
Poprzednia
strona
1
...
13
14
15
16
17
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »