Certyfikat dla Genesys Gplus Adapter

Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories, otrzymała certyfikat od mySAP CRM na wdrażanie aplikacji Gplus Adapter w centrach usługowych Call Center.

Programowa aplikacja Gplus Adapter łączy funkcje Call Center firmy Genesys (Alcatel) z firmowym rozwiązaniem systemu CRM mySAP, poprawiając ponadto szybkość realizacji zapytań i interakcji komunikatów oraz integrację procesów zachodzących w centrum kontaktowym. Oprócz szybszej obsługi klientów, integracja ta redukuje koszty całego przedsięwzięcia.

Podpisany dokument otwiera kolejny rozdział współpracy między firmami, która już obejmuje integracje SAP R/3 z systemem mySAP CRM, a w konsekwencji efektywniejszą obsługę klientów CC. Stało się to możliwe przez wdrożenie oprogramowania łączącego komunikację telefoniczną, poczty elektronicznej e-mail oraz stron WWW z systemem relacji z klientami mySAP CRM.

Zobacz również:

Genesys jest jedną z pierwszych firm, które zaproponowały nawiązanie kontaktu z klientami za pomocą bezpośredniego wykorzystania aplikacji WWW, a uzyskując teraz certyfikat z SAP firma staje się dostawcą zweryfikowanego oprogramowania Contact Center. Genesys przeszedł rygorystyczny proces przyznawania certyfikatów, co ma zapewnić klientom odpowiednią jakość usług.

„Jakość usług odgrywa coraz większą rolę na rynku, gdyż z jednej strony konkurencja, a z drugiej klienci wciąż podnoszą coraz wyżej poprzeczkę. Dzięki tej integracji jest możliwy szybszy zwrot kosztów inwestycyjnych oraz mniejsze nakłady na utrzymanie infrastruktury, a zapewnienie niskich kosztów jest głównym celem zarówno dla Genesys, jak i SAP” – powiedział Mariusz Cyganek, Country Manager firmy Genesys w Polsce. „Ściślejsza współpraca między firmami będzie oznaczać dodatkowe korzyści dla wspólnych klientów”.


TOP 200