Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Nowy system CRM
Computerworld
Alatus wprowadził do oferty na polskim nowy rynku system do zarządzania relacjami z klientami - Alatus CRM.
Pakiet aplikacji z Microsoft Business Solutions
Józef Muszyński
Microsoft przygotowuje nową, standardową edycję produktów Great Plains, Navision i Solomon dostosowując ofertę do profilu firm zatrudniających nie więcej niż 100 osób.
Krucho z obsługą przez e-mail
Szymon Augustyniak
Według raportu przedstawionego przez Jupiter Research, tylko nieco ponad połowa (56%) petentów działów obsługi klienta było usatysfakcjonowanych (lub bardzo usatysfakcjonowanych) z pomocy uzyskanej pocztą elektroniczną.
Web@CRM w Kruk Systemy Inkaso
Józef Muszyński
Wrocławska firma windykacyjna Kruk Systemy Inkaso zakupiła od Logotec Enterprise internetową wersję Web@CRM.
Siebel broni niezależności
Jarosław Ochab
Zarząd Siebel Systems przyjął uchwałę mającą zachęcić obecnych akcjonariuszy firmy do zakupu na specjalnych zasadach nowej emisji uprzywilejowanych akcji spółki. To element strategii zapobiegającej ewentualnemu przejęciu firmy przez któregoś z konkurentów.
CRM Microsofu
Józef Muszyński
Microsoft udostępnił opóźnione oprogramowanie CRM, wkraczając tym samym w nowy obszar rynku oprogramowania biznesowego.
MS CRM: premiera w przyszłym tygodniu
Jarosław Ochab
Microsoft zakończył dodatkowe testy swojego pakietu CRM, które były przyczyną przesunięcia rynkowej premiery tego oprogramowania. Gotowy produkt znajdzie się w sprzedaży jeszcze w styczniu.
Veracomp uruchomił autorski system CRM
Jarosław Ochab
Rozwiązanie wdrożone przez dział technologii internetowych Veracompu, wspomagać będzie pracę krakowskiej centrali firmy i jej lokalnych biur.
CRM z poślizgiem
Jarosław Ochab
Microsoft przesunął rynkową premierę swojego oprogramowania wspomagającego zarządzanie kontaktami z klientami. Pakiet CRM w USA trafi do sprzedaży w I kw. 2003 r., a lokalne wersje dostępne będą dopiero w II połowie br.
Ożywienie na rynku CRM przewidywane na 2003 r.
Józef Muszyński
W ocenie Meta Group rok 2003 będzie rokiem kontynuacji pewnej poprawy sytuacji rynkowej w sektorze CRM.
CRM wraca do łask
Jarosław Ochab
W nadchodzącym 2003 roku lepiej będzie wiodło się dostawcom systemów CRM – prognozuje Meta Group. Analitycy nie przewidują jednak znacznego wzrostu liczby projektów wdrożeniowych.
Great Plains Software kończy współpracę z Siebel Systems
Rafał Jakubowski
Firma wycofuje ze sprzedaży oprogramowanie CRM oferowane w pakiecie Great Plains Siebel Front Office. W grudniu br. wygasa obowiązująca od 1999 r. globalna umowa między GPS a Siebel Systems.
Poprzednia
strona
1
...
15
16
17
18
19
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »