Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Lucent i Siebel zaoferują system CRM dla operatorów telekomunikacyjnych
Agnieszka Madej
Firmy rozpoczęły współpracę nad zintegrowaną platformą do obsługi systemu bilingowego i zarządzania kontaktami z klientami. Pierwsze gotowe systemy powstałe w wyniku przystąpienia Lucenta do Siebel Alliance Program, pojawią się w połowie bieżącego roku.
T-Systems wdroży system CRM w DaimlerChrysler Automotive Polska
Agnieszka Madej
Obecnie trwają prace końcowe pierwszej fazy wdrożenia systemu opracowanego przez Great Plains i Siebel Systems.
Softbank SA zakończył prace nad lokalizacją nowego systemu obiegu dokumentów
Tomasz Marcinek
W lokalizację pakietu Meridio na poziomie kodu źródłowego firma zainwestowała kilkadziesiąt tysięcy dolarów.
Compaq i Cap Gemini Ernst & Young nawiązały współpracę
Maciej Obuchowicz
Dotyczy ona połączenia oferty usług doradczych oraz wdrożeń zintegrowanych systemów e-biznesowych dla klientów korporacyjnych.
Poprzednia
strona
1
...
20
21
22
23
24
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »