Premiera polskiej wersji Microsoft Dynamics CRM 4.0

Microsoft wprowadził na rynek polską wersję systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 (premiera angielskiej wersji systemu miała miejsce w grudniu 2007 r.), zintegrowanego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych i sprzedaży.

W Microsoft Dynamics CRM 4.0 wprowadzono nowe funkcje, m.in.: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz "wielofirmowość". Przebudowano też interfejs użytkownika, który jest teraz łatwiejszy w obsłudze i bardziej intuicyjny. Użytkownicy korzystający z pakietu Microsoft Office, a w szczególności z Microsoft Outlook, nie powinni mieć kłopotu z pracą w nowej wersji systemu CRM.

Wielowalutowość oznacza możliwość zrealizowania każdej transakcji w systemie w dowolnie wybranej walucie i prezentowania danych w walutach stosowanych np. w rozliczeniach danej organizacji. Wielojęzyczność zapewniająca firmom z międzynarodowym zespołem możliwość pracy w wielu językach jednocześnie. Natomiast "wielofirmowość" oznacza możliwość korzystania z jednej instalacji systemu przez wiele firm w ramach np. holdingu, przy czym każdy z firm widzi jedynie swoje dane. Cecha ta zapewnia firmom działającym w wielu różnych segmentach rynku możliwość korzystania z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. W praktyce oznacza to, że poszczególne działy mogą korzystać z tej funkcjonalności systemu CRM tak jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferowany jest w trzech wersjach: Workgroup, Professional, Enterprise. System jest także dostępny w modelu hostowanym, dostępnym u oficjalnych partnerów Microsoftu. Utrzymują oni aplikacje CRM, zarządzają nią i zapewniają wsparcie użytkownikom końcowym. W tym modelu dostępne są także rozwiązania branżowe, dostosowane do specyfiki firmy i jej położenia geograficznego. Hostowany Dynamics CRM ma te same możliwości, co system instalowany u klienta.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200