Microsoft będzie zachęcał do swojego CRM poprzez grę

Firma będzie prezentowała korzyści wynikające ze stosowania jej systemu Microsoft Dynamics CRM przy wykorzystaniu interaktywnej gry strategicznej. Gra zakłada m.in. zapoznanie się z funkcjonalnościami systemu, pozwalające na wczucie się w rolę dyrektora przedsiębiorstwa, podejmującego strategiczne decyzje i osiągającego wytyczone cele.

Gra Archipelago powstała we współpracy z Pracownią Gier Szkoleniowych i pozwala ona na zaangażowanie się przez Klienta w zainscenizowaną sytuację biznesową i prowadzenie wirtualnego przedsiębiorstwa. Dzięki temu może on wypróbować aplikację Microsoft Dynamics CRM w przyjaznej atmosferze, która odzwierciedla jednak element rzeczywistej rywalizacji. Gracz może dokonać analizy wpływu swoich decyzji na osiągane efekty, mając możliwość działania wspartego aplikacją, jak i bez jej wykorzystania. Kluczowym elementem gry jest zapoznanie się z funkcjonalnością podpowiedzi dotyczącej najbardziej akceptowalnej oferty dla danego klienta.

"Zleciliśmy Pracowni Gier Szkoleniowych przygotowanie gry strategicznej Archipelago, która pozwala naszym Klientom wczuć się w realną sytuację biznesową i sprawdzić, jak zastosowanie aplikacji Dynamics CRM może wpłynąć na efektywność prowadzonej przez nich działalności i osiągnięcie sukcesu rynkowego" - komentuje Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM działu Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. Okazją do przetestowania gry będzie cykl spotkań biznesowych organizowanych dla Klientów Microsoft funkcjonujących w różnych branżach - IT, finansowej, dóbr konsumpcyjnych oraz przemysłowej i usługowej.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Cykl życia tych pakietów biurowych Microsoftu dobiegnie w przyszłym roku końca
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200