Nowy system CRM dla operatorów w ofercie firmy Ericsson

Nowy system bazuje na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM zintegrowanym z rozwijanymi przez szwedzki koncern rozwiązaniami billingowymi. Rozwiązanie Ericsson Telecom CRM jest efektem ogłoszonej w lutym zeszłego roku współpracy firm Ericsson i Microsoft.

Zdaniem przedstawicieli firmy Ericsson rozwiązanie jest dostosowane do specyficznych potrzeb sektora telekomunikacyjnego i charakteryzuje się bliską integracją funkcji typowych dla obszaru CRM z narzędziami w kompleksowy sposób wspierającymi rozliczenia opłat za usługi telekomunikacyjne. Jako taki system Ericsson Telecom CRM ma ułatwiać zarządzanie relacjami z klientami w obliczu nasilającej się konkurencyjności rynku i rosnącymi wymaganiami rynkowymi. Oprogramowanie wspiera m.in. działania ukierunkowane na budowanie lojalności klientów, sprawne tworzenie bardziej spersonalizowanych oferty, a także szereg działań administracyjnych.

W obszarze funkcji związanych z zarządzaniem relacjami z klientami oprogramowanie Ericsson Telecom CRM wykorzystuje możliwości systemu Microsoft Dynamics CRM 2011. Za realizację funkcji z zakresu billingu operatorskiego odpowiada natomiast platforma BSCS iX. Przedstawiciele firmy Ericsson podkreślają, że bliska integracja obu rozwiązań przekłada się na istotne usprawnienie działalności operatorów, przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka niepowodzenia projektu i nakładów pracy towarzyszących tego typu wdrożeniom.

Zobacz również:

  • Ericsson dostarczy komponenty radiowe dla sieci LTE450 w polskiej energetyce
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200