Wrocławski urzad miejski wdraza system CRM

We wrocławskim Urzędzie Miejskim trwają prace nad wdrożeniem oprogramowania Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenie systemu klasy CRM ma przełożyć się na podniesienie jakości obsługi obywateli.

Funkcjonalności nowego systemu oraz usystematyzowanie i ujednolicenie bazy wiedzy mają ułatwić urzędnikom szybsze reagowanie na potrzeby mieszkańców. Możliwe będzie też bieżące kontrolowanie statusu poszczególnych spraw.

Początkowo Urząd Miejski Wrocławia będzie wykorzystywał 25 licencji systemu. Oprogramowanie będzie dostępne dla wybranych pracowników wydziałów i jednostek miejskich zaangażowanych w proces obsługi mieszkańców. System CRM zostanie ponadto zintegrowany z rozwiązaniami w call center wykorzystywanymi przez wrocławski urząd. Nowe oprogramowanie pozwoli również na uruchomienie nowych kanałów komunikacji. Niewykluczone, że w przyszłości zostanie połączone z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi.

Zobacz również:

  • Atende wdroży CRM Billing w PGE
  • Jak system ERP może usprawnić i zautomatyzować pracę w firmach świadczących usługi
  • Saleforce zapowiedział pierwszy produkt zawierający rozwiązanie Slacka

Na mocy zawartego w połowie października kontraktu prace wdrożeniowe powierzono specjalistom firmy Outbox. Wdrożenie potrwa do lipca 2013 r. Tego typu rozwiązania, oparte na platformie Microsoft Dynamics CRM, wspierają funkcjonowanie podobnych jednostek publicznych, m.in. w Londynie i Mediolanie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200