Polkomtel wymienia system CRM
- Piotr Waszczuk,
- 18.12.2012, godz. 09:26
Z rozwiązania opartego na środowisku CRM firmy Microsoft korzystać będą pracownicy pionu sprzedaży B2B sieci Plus. Według przedstawicieli operatora wykorzystanie nowej platformy pozwoli podnieść efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.
Oczekiwane korzyści dotyczą również usprawnienia komunikacji w ramach struktur firmy Polkomel, a także zapewnienia pełnej przejrzystości i możliwości monitorowania procesów związanych z budową relacji z klientami biznesowymi. "Dzięki systemowi Microsoft Dynamics CRM będziemy w stanie jeszcze lepiej analizować i reagować na potrzeby klientów. Umożliwi nam to m.in. tworzenie nowych usług dopasowanych do zmieniających się warunków rynkowych" - podkreśla Tobias Solorz, członek zarządu firmy Polkomtel. Za realizację wdrożenia odpowiada firma Netwise.
Zobacz również: