Polkomtel wymienia system CRM

Z rozwiązania opartego na środowisku CRM firmy Microsoft korzystać będą pracownicy pionu sprzedaży B2B sieci Plus. Według przedstawicieli operatora wykorzystanie nowej platformy pozwoli podnieść efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych.

Oczekiwane korzyści dotyczą również usprawnienia komunikacji w ramach struktur firmy Polkomel, a także zapewnienia pełnej przejrzystości i możliwości monitorowania procesów związanych z budową relacji z klientami biznesowymi. "Dzięki systemowi Microsoft Dynamics CRM będziemy w stanie jeszcze lepiej analizować i reagować na potrzeby klientów. Umożliwi nam to m.in. tworzenie nowych usług dopasowanych do zmieniających się warunków rynkowych" - podkreśla Tobias Solorz, członek zarządu firmy Polkomtel. Za realizację wdrożenia odpowiada firma Netwise.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200