Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Kontrahenci w zasięgu ręki
Dorota Bogucka , 21.05.2014
O jakości usług B2B decyduje możliwość szybkiego kontaktu z klientem. Dlatego firmy inwestują w systemy, które zapewniają ciągłą i bezawaryjną pracę, a czas serwisu skracają do kilku godzin.
Konferencja "Systemy IT, które dają przewagę"
Computerworld Online, 19.05.2014
Nowe funkcje systemów CRM, ERP oraz hurtowni danych, które mogą pozwolić na osiągnięcie przewagi nad konkurencją to temat bezpłatnej konferencji współorganizowanej przez firmy bs4 business solutions, XLE i Adept Software.
Infovide-Matrix konserwatorem GDDKiA
Dorota Bogucka , 08.05.2014
Infovide-Matrix będzie odpowiadała za utrzymanie i rozwój zintegrowanego systemu informatycznego SAP dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Sukces pod znakiem zapytania
Tomasz Kowalczyk, 16.04.2014
Strategia CRM polega na wykorzystaniu technologii do uporządkowania procesów związanych z obsługą klienta. Jeśli system działa sprawnie, przynosi organizacjom szereg korzyści. Jednak zaskakująco często takie projekty wdrożeniowe kończą się niepowodzeniem.
Ukryte koszty wdrażania systemów CRM
Tomasz Kowalczyk, 16.04.2014
Wybór taniego rozwiązania CRM może się początkowo wydawać dobrą decyzją. Jeśli jednak system nie skaluje się do rosnących potrzeb firmy, w dłuższym okresie taka inwestycja będzie bardziej kosztowna. Ponadto, składając ofertę na dostawę oprogramowania i wdrożenie, producenci wolą nie wspominać o wielu czynnikach generujących dodatkowe wydatki.
Najlepsze i najgorsze praktyki wdrożeń BI
Tomasz Kowalczyk, 16.04.2014
Oprogramowanie klasy Business Intelligence ułatwia organizacjom uzyskanie dostępu do informacji umożliwiających podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, a w konsekwencji osiąganie zamierzonych celów. Jednak, tak jak z każdą technologią, wdrożenie, rozwój i praktyki użytkowników odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu sukcesu projektu BI lub zaliczeniu porażki.
Outbox pracuje z Inmarsatem
Sławomir Bugno, 14.04.2014
Outbox został wybrany do przeprowadzenie procesu wdrożenia sprzedaży hurtowej CRM dla Immarsatu.
Przenoszenie aplikacji biznesowych do chmury
Tomasz Kowalczyk, 09.04.2014
Sama myśli o przeniesieniu systemu CRM czy ERP do chmury może wywołać wśród kierownictwa zimne poty. Dlatego, jeśli już uda się przeforsować taki pomysł, dział IT musi dołożyć starań, aby proces migracji przebiegł bezproblemowo.
Zaawansowane funkcje w aplikacjach biznesowych
Tomasz Bitner, 09.04.2014
W II kwartale bieżącego roku Microsoft wprowadzi na rynek nowe wersje swoich aplikacji dla biznesu: Dynamics AX – systemu klasy ERP do zarządzania przedsiębiorstwem – a także Dynamics CRM, służącego do obsługi klientów.
CRM w LektorKlett
Dorota Bogucka , 09.04.2014
LektorKlett, wydawca podręczników i słowników oraz literatury fachowej i materiałów dydaktycznych wdrożył system CRM firmy Update.
Concare IT wchodzi na polski rynek
Krzysztof Pielesiek, 31.03.2014
Firma specjalizuje się we wdrażaniu i obsłudze rozwiązań CRM SuperOffice, outsourcingu zasobów IT oraz wsparciu technicznym użytkowników.
Elektroniczny dziennik szkolny już w telefonie rodziców
Łukasz Cichy, 13.02.2014
Od 2006 roku istnieje chmurowa aplikacja webowa, udostępniania w modelu SaaS firmy Librus o nazwie e-Dziennik. Takie swoiste CRM do komunikacji rodzic-uczeń-szkoła. Technologia – wtedy innowacyjna – straciła już taki charakter, ponieważ nie obejmowała natywnego odbioru na urządzeniach mobilnych. Można było jej używać z tego poziomu, ale trzeba było się za każdym razem zalogować i sprawdzić czy są nowe powiadomienia. Trzeba pamiętać login i hasło.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »