Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Centrum tematyczne
Aplikacje Biznesowe
Aplikacje Biznesowe
Geac Polska dla firmy Roleski
Agnieszka Madej
Geac Polska zawarł pod koniec listopada umowę z firmą Roleski, producentem ketchupów, musztard, majonezów i sosów, na wdrożenie pakietu oprogramowania ERP i e-commerce. Pakiet obejmuje rozwiązanie kla...
ERP i eCRM bezpieczniejsze w sieci
Juliusz Kornaszewski
BPSC zastosowało Froms 6i Listener Servlet w sieciowych wersjach swoich produktów. Rozwiązanie polepsza bezpieczeństwo i ułatwia administrację systemem Impuls BPSC i eCRM w wersjach internetowych.
Amdocs otwiera biuro w Polsce
Adam Jadczak
Szefem polskiego oddziału został Paweł Powada. Amdocs jest producentem systemów CRM, billingowych i zarządzania zamówieniami dla firm telekomunikacyjnych.
Infovide pomaga przy tworzeniu architektury CRM dla Grupy PZU
Agnieszka Madej
Firma podpisała kontrakt z towarzystwem ubezpieczeniowym PZU SA na stworzenie korporacyjnej architektury dla platformy CRM.
CRM dla TP SA
NetWorld OnLine
24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom) list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu CRM.
Telekomunikacyjny CRM
Agnieszka Madej
TP SA zaimplementuje u siebie system zarządzania relacjami z klientem klasy CRM - PeopleSoft 8 CRM. Jego wdrożeniem zajmie się spółka Sofrecom we współpracy z PricewaterhouseCoopers Consulting i Prokom Software.
Great Plains Siebel Front Office
NetWorld OnLine
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy call center. Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać CRM.
CRM oferuje AMG.net
NetWorld OnLine
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.
CRM Analityczny
NetWorld OnLine
W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną.
Nowa wersja recentCRM 1.6
NetWorld OnLine
Firma Connect Distribution poinformowała o wprowadzeniu najnowszej wersji pakietu recentCRM 1.6.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
InfoViDE wprowadziła do oferty system klasy CRM, który powstał w ramach oferowanego przez firmę programu doradczego Business Intelligence.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
Oferowany przez spółkę program doradczy Business Intelligence uzupełnią nowe usługi wdrożeniowe z zakresu rozwiązań CRM.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
Na początku września br. firma Crowley Data Poland (CDP) zawarła umowę wdrożeniową z sopocka spółką DC SA Grupa Computer Plus. Przedmiotem umowy jest system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) o nazwie GoldMine Front Office.
RSA Security otwiera oddział w Polsce
Wiesław Pawłowicz
Warszawskie biuro odpowiedzialne będzie za rozwijanie działalności tej firmy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Rynki te interesują RSA ze względu na szybko rozwijający się sektor bankowości internetowej i zwiększające się zapotrzebowanie na usługi bezpiecznej transmisji danych.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
We wrześniu podpisana została umowa, na mocy której gdyńska spółka DC wdroży system CRM GoldMine Front Office we wszystkich oddziałach Crowley Data Poland .
Elektrim Megadex wdrożył system Insoft CRM
Agnieszka Madej
Spółka realizująca projekty inżynieryjne w obrębie energetyki, ochrony środowiska i dostawy obiektów przemysłowych we wrześniu zakończy wdrożenie u siebie systemu do zarządzania relacjami z klientami - Insoft CRM.
OSO w HP
Szymon Augustyniak
Oracle Sales Online (OSO) - jeden z elementów Oracle CRM - został zainstalowany w centrali globalnej sieci Hewlett-Packard. Po zakończeniu wdrożenia system będzie wspomagał pracę sprzedawców HP na całym świecie przy wykorzystaniu centralnej aplikacji i jednej bazy danych.
Siebel zaprezentuje nowy pakiet eCRM
Jarosław Ochab
Siebel Systems w październiku zaprezentuje nową platformę CRM, nazwaną roboczo Siebel 2001.
Poprzednia
strona
1
...
146
147
148
149
150
151
Następna
strona
Redakcja poleca
Kościół katolicki zabrał głos w sprawie AI
Janusz Chustecki
To było do przewidzenia. Apple AI tylko dla najnowszego sprzętu marki
Grzegorz Kubera
Generatywna AI dla cyberbezpieczeństwa. Czy to ma sens?
Grzegorz Kubera
Łącze z telefonem otrzymuję funkcję OCR
Daniel Olszewski
Biblioteka IT
AI w miejscu pracy - raport
Z raportu przeprowadzonego przez HP wynika, że SI utrzyma znaczącą rolę w nowoczesnym miejscu pracy, umożliwiając nowe możliwości rozwoju i współpracy z pracownikami. W związku z tym, że w niedalekiej przyszłości krajobraz SI ma przejść dalszą transformację, osoby w miejscu pracy chcą za nim nadążyć. Materiał napisany jest w języku angielskim.
The Work Relationship Index
Na podstawie globalnego badania liderów biznesu, pracowników i decydentów IT, The Work Relationship Index identyfikuje sześć głównych czynników wpływających na zdrowe relacje z pracą oraz sposoby poprawy tego stanu w czasie. Materiał napisany jest w języku angielskim.
F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager – wysokowydajny firewall, który zadba o bezpieczeństwo sieciowe
Zalety zastosowanych technologii W 2021 roku przeciętna firma była atakowana 270 razy, jak pokazują dane Accenture. W dobie tak powszechnych cyberataków klasyczne rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa nie są wystarczające. Zaawansowane zarządzanie zaporami aplikacyjnymi z pomocą takich narzędzi jak F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager umożliwia usuwanie zagrożeń z firmowej sieci, zanim w ogóle do niej dotrą i zaczną wpływać na działanie centrum danych.
15. coroczne globalne badanie zachowań konsumentów: Świat się zmienił — a sprzedawcy?
Decydujący moment w transformacji handlu detalicznego
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »