Analityczny CRM z Infovide
- Agnieszka Madej,
- 26.09.2001, godz. 12:00
Oferowany przez spółkę program doradczy Business Intelligence uzupełnią nowe usługi wdrożeniowe z zakresu rozwiązań CRM.
InfoViDE wprowadziła do oferty system klasy CRM, który powstał w ramach oferowanego przez firmę programu doradczego Business Intelligence. "CRM Analityczny opiera się przede wszystkim na dogłębnej analizie działania przedsiębiorstwa, przyjrzeniu się wiedzy, jaką posiada o swoich klientach, i szczegółowym przeanalizowaniu kontaktów z klientami. Analiza działania firmy stanowi podstawę kolejnych etapów wdrażania rozwiązania CRM, czyli zastosowania odpowiednich rozwiązań technologicznych, organizacyjnych czy strategicznych" - stwierdził Wojciech Denejko, dyrektor konsultacji InfoViDE.
Wnioski, które powstają po przeprowadzeniu analizy stosunków z klientami, mogą pociągać konieczność wdrożenia pewnych modułów z systemu oferowanego przez inną firmę, np. Siebel Systems. "Korzystamy z tych rozwiązań, które najbardziej odpowiadają klientowi. Czasami trzeba zbudować jakiś moduł. Z reguły wybieramy do wdrożenia gotowe moduły z rozwiązań oferowanych prze inne firmy" - dodał W. Denejko. Obecnie InfoViDE przeprowadza dwa wdrożenia systemu CRMA. Jeden projekt jest realizowany dla firmy z branży ubezpieczeniowej, drugi - dla spółki telekomunikacyjnej.
Zobacz również:
- Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
CRMA jest skierowany do firm, które mają problem z wyborem konkretnego systemu CRM z szerokiej oferty rynkowej. "CRM Analityczny kierujemy np. do firm, które mają z góry ustalone wdrożenie systemu konkretnego dostawcy, wynikające z tego, że większościowy udziałowiec tej firmy ma taki, a nie inny system. Tego typu firmy z reguły nie wiedzą, jak wdrożyć taki system i jakie jego moduły będą funkcjonować najlepiej. Taką sytuację trzeba dokładnie przeanalizować i takie usługi zapewnia InfoViDE" - powiedział Borys Stokalski, prezes zarządu InfoViDE.