CRM dla TP SA
- NetWorld OnLine,
- 02.11.2001, godz. 09:04
24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom) list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu CRM.
24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom), reprezentującą konsorcjum utworzone przez firmy: Sofrecom, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting, list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu zarządzania relacjami z klientami.
Projekt obejmuje również stworzenie, przez Sofrecom i PricewaterhouseCoopers Consulting razem z TP SA, centrum kompetencyjnego w zakresie centrów obsługi klientów oraz CRM. Centrum kompetencyjne będzie wspomagało wdrażanie poszczególnych elementów systemu w TP SA oraz promowało wśród najważniejszych klientów spółki rozwiązania dotyczące centrów obsługi klientów oraz CRM.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
Do zadań Prokom Software miałoby należeć przygotowanie i udział w procesie szkoleń pracowników TP SA, przygotowanie narzędzi i wsparcie migracji danych z systemów billingowych do centralnej kartoteki systemu CRM, a także zapewnienie wsparcia eksploatacji systemu oraz udział w integracji nowego rozwiązania z systemami informatycznymi funkcjonującymi w TP SA.
Nie podano wartości kontraktu. System CRM ma opierać się na aplikacji PeopleSoft 8 CRM.