CRM dla TP SA

24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom) list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu CRM.

24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom), reprezentującą konsorcjum utworzone przez firmy: Sofrecom, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting, list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu zarządzania relacjami z klientami.

Projekt obejmuje również stworzenie, przez Sofrecom i PricewaterhouseCoopers Consulting razem z TP SA, centrum kompetencyjnego w zakresie centrów obsługi klientów oraz CRM. Centrum kompetencyjne będzie wspomagało wdrażanie poszczególnych elementów systemu w TP SA oraz promowało wśród najważniejszych klientów spółki rozwiązania dotyczące centrów obsługi klientów oraz CRM.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI

Do zadań Prokom Software miałoby należeć przygotowanie i udział w procesie szkoleń pracowników TP SA, przygotowanie narzędzi i wsparcie migracji danych z systemów billingowych do centralnej kartoteki systemu CRM, a także zapewnienie wsparcia eksploatacji systemu oraz udział w integracji nowego rozwiązania z systemami informatycznymi funkcjonującymi w TP SA.

Nie podano wartości kontraktu. System CRM ma opierać się na aplikacji PeopleSoft 8 CRM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200