Elektrim Megadex wdrożył system Insoft CRM

Spółka realizująca projekty inżynieryjne w obrębie energetyki, ochrony środowiska i dostawy obiektów przemysłowych we wrześniu zakończy wdrożenie u siebie systemu do zarządzania relacjami z klientami - Insoft CRM.

Elektrim Megadex SA pod koniec września zakończy wdrożenie systemu do zarządzania kontaktami z klientami - Insoft CRM. System klasy CRM (Customer Relationship Management) oferowany przez krakowską spółkę Insoft oparty został na platformie Lotus Notes. W ramach udoskonalania systemu informatycznego firmy, Elektrim Megadex wdroży dodatkowo system do zarządzania obiegiem dokumentów, również firmy Insoft. Przedstawiciele Elektrim Megadex powiedzieli, że ofertę zaimplementowania tego typu systemu otrzymali również od wrocławskiej firmy MIS SA (Management Information Systems), jednakże oferta Insoftu jest tańsza i równie dobra jak oferta spółki MIS.

System Insoft CRM stworzony został dla 20-30 pracowników w ramach jednego zlecenie, tak aby pomógł każdemu pracownikowi firmy w łatwiejszym i szybszym dostępie do uporządkowanej informacji o klientach, zdarzeniach i istniejącej dokumentacji. Docelowo rozbudowany system Insoft CRM służyć będzie 250 pracownikom firmy Elektrim Megadex, w zakresie obsługi klientów, kontraktów i przepływu firmowej dokumentacji.

Zobacz również:

System Insoft CRM został już wdrożony m.in. w Telefonii Pilickiej Sp. z o.o. Firma Insoft tworzy systemy do zarządzania kontaktami handlowymi oraz pracą grupową, oprogramowanie logistyczne i magazynowe integrujące system informatyczny firm z urządzeniami do automatycznej identyfikacji, systemy do obsługi sklepów i supermarketów, systemy zarządzania kasami fiskalnymi oraz zapleczem sklepu, programy umożliwiające rejestrację i automatyczne rozliczanie pracowników z wykonywanych czynności.

Elektrim Megadex SA jest firmą, która realizuje projekty inzynieryjne w obszarze energetyki, ochrony środowiska, budowy obiektów przemysłowych. Spółka należy do grupy Elektrim SA.