CRM oferuje AMG.net

Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.

Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM, obejmujące: obsługę call center, realizacje kampanii marketingowych i telemarketingowych, prowadzenie sprzedaży w terenie, a także zarządzanie działalnością serwisową.

Jedna z umów dotyczy oferowania przez AMG.net usług wdrożeniowych systemu PeopleSoft 8 CRM firmy PeopleSoft, znanego wcześniej pod nazwą Vantive. System ma być oferowany dużym firmom sektora finansowego i telekomunikacyjnego.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI

Z kolei na potrzeby firm o profilu produkcyjnym, handlowym, dystrybucyjnym oraz z branży mediów dostosowany jest produkt Great Plains Siebel Front Office, oferowany przez firmę Great Plains Polska. AMG.net została partnerem Great Plains Polska w zakresie sprzedaży oprogramowania i usług wdrożeniowych. Great Plains Siebel Front Office to odpowiednik produktu Siebel Mid-market - wersja systemu Siebel dostosowana do wymagań średniej wielkości przedsiębiorstw.

System PeopleSoft 8 CRM został w Polsce wdrożony w Raiffeisen Bank, Fortis Bank oraz TP Internet. Z kolei Great Plains pozyskała dotąd w naszym kraju kilkunastu klientów, w tym m.in. DaimlerChrysler Automotive Polska.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200