OSO w HP
- 24.08.2001, godz. 15:12
Oracle Sales Online (OSO) - jeden z elementów Oracle CRM - został zainstalowany w centrali globalnej sieci Hewlett-Packard. Po zakończeniu wdrożenia system będzie wspomagał pracę sprzedawców HP na całym świecie przy wykorzystaniu centralnej aplikacji i jednej bazy danych.
Oracle Sales Online (OSO) - jeden z elementów Oracle CRM - został zainstalowany w centrali globalnej sieci Hewlett-Packard. Po zakończeniu wdrożenia system będzie wspomagał pracę sprzedawców HP na całym świecie przy wykorzystaniu centralnej aplikacji i jednej bazy danych.
Oracle poinformował o zakończeniu pierwszej fazy instalacji systemu w centrali firmy HP. Następny etap polega na podłączaniu kolejnych krajowych przedstawicielstw do systemu globalnego i uruchamianiu kolejnych funkcji. Całość przedsięwzięcia zostanie sfinalizowana pod koniec przyszłego roku.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- To rozwiązanie może sporo namieszać na rynku dużych modeli językowych
Polskie przedstawicielstwo będzie od 1 września br. drugim w Europie Środkowo-Wschodniej ośrodkiem HP podłączonym do OSO. Do końca br. mają być podłączone wszystkie przedstawicielstwa HP w Europie.
"Od września polski oddział HP będzie mógł wykorzystywać moduły portalu sprzedawcy, panelu administratora i modułu zarządzania. Pomoże to m.in. podnieść jakość prognozowania. Poprzedni system miał zbyt małą funkcjonalność, a jego utrzymanie okazało się kosztowne" - powiedział Tomasz Zińko, dyrektor sprzedaży HP Polska.
Oracle Sales Online jest jednym z elementów Oracle CRM, który wchodzi w skład Oracle E-Business Suite.
"W Polsce mamy obecnie 5 projektów wdrożeniowych Oracle CRM. HP Polska będzie pierwszym klientem Oracle'a, który rozpocznie codzienną pracę w tym systemie" - powiedział Paweł Piwowar, prezes zarządu Oracle Polska.