CRM Analityczny

W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną.

W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną. CRMA ma umożliwić: przedsiębiorstwom kierowanie do klientów lepiej dopasowanej oferty, działania i przekazy marketingowe oraz skuteczną komunikację przez różnorodne kanały informacyjne.

CRM analityczny umożliwia określanie cech wspólnych klientów, co pozwala przewidzieć prawdopodobieństwo wystąpienia pewnych zachowań oraz wykryć nie zidentyfikowane wcześniej związki pomiędzy znanymi faktami i nazwać je. Nowy CRMA ma zapewnić szereg analiz, m.in.:

LTV (Life Time Value) - określenie oczekiwanych korzyści płynących ze współpracy z poszczególnymi klientami. Umożliwia on planowanie nakładów na obsługę klientów oraz nakładów inwestycyjnych na rozwój w określonych segmentach rynku.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database

Analiza satysfakcji - pozwala na zaspokojenie oczekiwań klientów, pokazuje ich skłonność do następnych zakupów.

Analiza lojalności - bada czas współpracy z klientem, jakość i siłę nabywczą danego klienta - pozwala na personalizację ofert dla klientów.

Grupowanie klientów - analiza polegająca na identyfikacji grup klientów charakteryzujących się podobnymi cechami, zachowującymi się w taki sam sposób, kupującymi podobne produkty.

Infovide jest polską firmą konsultingową, działającą na rynku od 1991 r. Firma koncentruje się na strategicznych zastosowaniach technologii informatycznych w biznesie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200