Digital Leaders

Redakcja poleca
Wydarzenia
Biblioteka IT
INTELIGENTA INFRASTRUKTURA IT W PRZEMYŚLE 4.0 Przekształcanie działalności produkcyjnej w przedsiębiorstwo 4.0 to optymalizacja jakościowa oraz kosztowa procesów produkcyjnych, a w konsekwencji wyższa wydajność i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Niezbędnym warunkiem tego procesu jest bezpieczna i niezawodna sieć Wi-Fi, pokrywająca sygnałem bezprzewodowym cały obszar produkcji. Digitalizacja procesu produkcji opiera się na zbieraniu i analizie – również w czasie rzeczywistym – ogromnej ilości danych, co umożliwia większą elastyczność produkcji, lepsze zarządzanie procesami produkcyjnymi, w tym optymalizację wydatków, także poprzez unikanie kosztownych przerw w działaniu i redukcji ryzyka. Szybsze i bardziej elastyczne działanie coraz częściej decyduje o konkurencyjności zakładów produkcyjnych. Najważniejszym elementem nowoczesnego modelu operacyjnego, umożliwiającym integrację danych jest sieć Wi-Fi, zapewniająca pełny i wydajny dostęp do wymiany informacji na całym terenie firmy. Optymalnie zaprojektowana infrastruktura ma też kluczowe znaczenie dla systemów lokalizujących obiekty jak RTLS, RFID, czy systemów dla komunikacji głosowej VoWi-FI. W rzeczywistości szybko zmieniającej się technologii trzeba też pamiętać, że rozwiązania opierające się na sztucznej inteligencji (AI) nie są już domeną filmów science-fiction. Są biznesową codziennością, a w wielu przypadkach koniecznością. Na co dzień polegamy na algorytmach wyszukiwarek i cyfrowych asystentach, ale potencjał AI wykracza daleko poza te funkcjonalności. Sztuczna inteligencja robi wielkie postępy w świecie biznesu będąc pomocnym narzędziem dla kolejnych branż – od medycyny, przez finanse, aż po IT.
Platforma komunikacyjna, która wspiera sukces biznesowy Prostsze połączenia głosowe, wideo konferencje, które można obsługiwać intuicyjnie, integracja z systemami CRM i narzędziami do zdalnej współpracy to najważniejsze cechy nowoczesnej platformy komunikacyjnej, która jest niezbędnym elementem dla sprawnego działania współczesnej organizacji. Aby pracownicy działali wydajnie i mogli skoncentrować się na najważniejszych zadaniach, system komunikacji powinien zapewniać satysfakcjonujące doświadczenie użytkownika, intuicyjny interfejs, oraz liczne usprawnienia - takie jak np. narzędzia do priorytetyzowania ważnych połączeń i wysyłania mniej ważnych połączeń do poczty głosowej. Istotne jest także szybkie i łatwe wdrażanie i konfiguracja typu plug-and-play wraz z istniejącą infrastrukturą telefoniczną. Konieczny jest niezawodny, prosty w obsłudze i wszechstronny system komunikacyjny. Każdy pracownik powinien mieć jeden numer telefonu, z którego można korzystać na dowolnym urządzeniu końcowym, z dowolnego miejsca na świecie – prowadząc tradycyjne rozmowy czy wideokonferencje. Odpowiedzią na te i bardziej spersonalizowane potrzeby może być platforma taka jak Cloudya - system telefoniczny w chmurze, który oferuje wszystkie funkcje centrali PBX oraz 150 usług, w tym pocztę głosową, wideo rozmowy, kolejki połączeń, udostępnianie ekranu lub CRM Connect. W jaki sposób usprawnić komunikację w firmie? Pobierz bezpłatny materiał