Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
contact center
Temat: contact center
Era buduje nowe call centre
Jarosław Ochab
Operator rozpoczął w Łodzi budowę call centre, które będzie obsługiwać wszystkich klientów sieci Era i wspomoże pracę działającego od sześciu lat biura obsługi abonentów w Warszawie.
G6 dla centrów obsługi klienta
Józef Muszyński
Genesys Telecommunications Laboratories wprowadziła wersję 6.5 rozwiązania Genesys Suite (G6), przeznaczonego do zarządzania pracą call/contact centers.
Nowe call center Plus GSM
Adam Urbanek
1 października 2002 r. Polkomtel SA - operator sieci Plus GSM - uruchomi w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (call center).
Multimedialne telecentrum OmniTouch IP
Adam Urbanek
Nowe rozwiązanie centrum komunikacyjnego typu call center, opartego na środowisku IP, zaproponowała firma Alcatel. Multimedialne telecentrum OmniTouch IP - przeznaczone dla średniej wielkości firm - umożliwia integrację z aplikacjami CRM działającymi w środowisku e-biznesowym.
Avaya IVR obsługuje klientów Ery
Jarosław Ochab
Polski oddział firmy wdrożył system automatycznej obsługi abonentów Tak Tak w sieci Era. Rozwiązanie opiera się na najnowszym systemie odpowiedzi głosowych - Interactive Voice Response (IVR) 8.0.
Integracja komunikacji
Wiesław Pawłowicz
Tobit Software oferuje aplikację David 6.6, umożliwiającą integrację i zarządzanie różnymi kanałami komunikacyjnymi w firmie: faksem, pocztą elektroniczną, pocztą głosową i SMS.
Contact center z Emaxu
Józef Muszyński
Emax SA - poznański integrator systemów teleinformatycznych - został głównym dystrybutorem CIMphone w Polsce, na podstawie umowy podpisanej z firmą Composit Communications International.
Genesys IP Contact Center
Stefan Kaczmarek
Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza IP Contact Center (IPCC) - rozwiązanie typu "all-in-one", umożliwiające współpracę technologii przesyłu interakcji, raportowania oraz zarządzania kampaniami typu outbound ze środowiskiem IP.
Navigator dla agentów
Jarosław Ochab
Należąca do Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza na polski rynek aplikację Contact Navigator, usprawniającą pracę agentów ośrodków call/contact center.
Navigator dla agentów
Jarosław Ochab
Genesys Telecommunications wprowadza na polski rynek aplikację Contact Navigator, usprawniającą pracę agentów ośrodków call/contact center.
Kto się boi call center?
Wanda Żółcińska
Około 65% spośród 200 badanych polskich firm z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych korzysta z usług call center i aż 86% wyraża zadowolenie z jakości świadczonych usług.
Call Center Siemensa w energetyce
Adam Urbanek
Dział ICN Siemensa dostarczył i wdrożył system obsługujący Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe dla Zakładu Energetycznego Płock SA. System został zaprojektowany z zastosowaniem rozwiązania Siemensa HiPath ProCenter.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »