Genesys IP Contact Center
- Stefan Kaczmarek,
- 31.05.2002, godz. 12:18
Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza IP Contact Center (IPCC) - rozwiązanie typu "all-in-one", umożliwiające współpracę technologii przesyłu interakcji, raportowania oraz zarządzania kampaniami typu outbound ze środowiskiem IP.
Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza IP Contact Center (IPCC) - rozwiązanie typu "all-in-one", umożliwiające współpracę technologii przesyłu interakcji, raportowania oraz zarządzania kampaniami typu outbound ze środowiskiem IP.
IPCC rozszerza możliwości wielokanałowej interakcji o konwergencję głosu i sieci danych.
Genesys IPCC zaprojektowano do pracy w środowisku multimedialnym. Genesys IPCC może pracować z lub niezależnie od istniejącej infrastruktury w nowych centrach obsługi klienta, zarówno w powstających firmach, jak i w istniejących przedsiębiorstwach rozbudowujących swoje contact centers.