Genesys IP Contact Center

Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza IP Contact Center (IPCC) - rozwiązanie typu "all-in-one", umożliwiające współpracę technologii przesyłu interakcji, raportowania oraz zarządzania kampaniami typu outbound ze środowiskiem IP.

Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza IP Contact Center (IPCC) - rozwiązanie typu "all-in-one", umożliwiające współpracę technologii przesyłu interakcji, raportowania oraz zarządzania kampaniami typu outbound ze środowiskiem IP.

IPCC rozszerza możliwości wielokanałowej interakcji o konwergencję głosu i sieci danych.

Genesys IPCC zaprojektowano do pracy w środowisku multimedialnym. Genesys IPCC może pracować z lub niezależnie od istniejącej infrastruktury w nowych centrach obsługi klienta, zarówno w powstających firmach, jak i w istniejących przedsiębiorstwach rozbudowujących swoje contact centers.

Zobacz również:

  • Microsoft rozszerza program bug bounty
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200