Avaya IVR obsługuje klientów Ery

Polski oddział firmy wdrożył system automatycznej obsługi abonentów Tak Tak w sieci Era. Rozwiązanie opiera się na najnowszym systemie odpowiedzi głosowych - Interactive Voice Response (IVR) 8.0.

Polski oddział firmy wdrożył system automatycznej obsługi abonentów Tak Tak w sieci Era. Rozwiązanie opiera się na systemie odpowiedzi głosowych Interactive Voice Response (IVR) 8.0. Jak utrzymują przedstawiciele firmy Avaya, projekt zrealizowano zaledwie w ciągu miesiąca. Wdrożenie rozwiązania rozpoczęło się 27 maja. Przetestowany system oddano do użytkowania 1 lipca.

Avaya IVR 8.0 to serwer telekomunikacyjny, automatyzujący pracę call center. System komunikuje się z użytkownikami za pomocą głosu i przetwarza informacje z klawiatury tonowej telefonów klientów. IVR 8.0, oprócz funkcji TTS (text to speech), współpracuje z modułem rozpoznawania mowy. Nowa wersja zapewnia także większą wydajność, przekładającą się na możliwość jednoczesnej obsługi większej liczby wywołań. Jak zapewnia Avaya, IVR umożliwia łatwą integrację z systemem CRM i może odpowiadać na pytania klientów niezależnie od sposobu kontaktu (telefon, faks, e-mail, WWW).

Zobacz również:

  • Microsoft rozszerza program bug bounty

Wdrożenie IVR zapewnia użytkownikom telefonów w systemie Tak Tak konfigurację usług poczty głosowej, międzynarodowego roamingu rozmów i wiadomości SMS, zmian na koncie Tak Tak czy informacji o taryfach Ery.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200