Multimedialne telecentrum OmniTouch IP
- Adam Urbanek,
- 26.07.2002, godz. 13:25
Nowe rozwiązanie centrum komunikacyjnego typu call center, opartego na środowisku IP, zaproponowała firma Alcatel. Multimedialne telecentrum OmniTouch IP - przeznaczone dla średniej wielkości firm - umożliwia integrację z aplikacjami CRM działającymi w środowisku e-biznesowym.
Nowe rozwiązanie centrum komunikacyjnego typu call center, opartego na środowisku IP, zaproponowała firma Alcatel. Multimedialne telecentrum OmniTouch IP - przeznaczone dla średniej wielkości firm - umożliwia integrację z aplikacjami CRM działającymi w środowisku e-biznesowym.
Multimedialne centrum komunikacyjne, przeznaczone dla średnich i dużych przedsiębiorstw i zoptymalizowane do współpracy z telefonią IP, umożliwia tworzenie sieci agentów przebywających fizycznie w różnych miejscach, co pozwala na obniżenie wydatków związanych z obsługą telecentrum. System współpracuje z firmową centralą abonencką Alcatel OmniPCX 4400 (pakiet Alcatel OmniTouch IP).
Dodatkową zaletą telecentrum Alcatela jest obsługa kontaktów multimedialnych i rejestracja ich historii, niezależnie od zastosowanej metody kontaktu. Komunikacja z agentem może odbywać się m.in. przez pocztę elektroniczną, wspólne przeglądanie stron WWW bądź rozmowę w trybie chat.
Klient ma możliwość skorzystania z mechanizmu łączenia zwrotnego (call-back) lub połączenia zwrotnego (call-through), działających dzięki mechanizmowi VoIP podczas jednoczesnego przeglądania stron i prowadzenia rozmowy telefonicznej.
Wszystkie te funkcje OmniTouch IP są dostępne z różnorodnych urządzeń końcowych: telefonów tradycyjnych, terminali IP z telefonami programowymi (SoftPhone), klasycznych telefonów IP oraz multimedialnych komputerów PC. Rozwiązanie umożliwia też integrację z aplikacjami e-biznesowymi - takimi jak systemy CRM.