Navigator dla agentów
- Jarosław Ochab,
- 08.05.2002, godz. 12:42
Genesys Telecommunications wprowadza na polski rynek aplikację Contact Navigator, usprawniającą pracę agentów ośrodków call/contact center.
Należąca do Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories wprowadza na polski rynek aplikację Contact Navigator, usprawniającą pracę agentów ośrodków call/contact center. Oprogramowanie oferowane jako dodatek do pakietu Genesys Suite 6, umożliwia bieżące zarządzanie kontaktami z klientami poprzez kanał telefoniczny i internetowy (www, e-mail, chat), z wykorzystaniem przejrzystego, graficznego interfejsu aplikacji. Pulpit każdego agenta może być dostosowywany do jego profilu i odpowiednich kompetencji.
Aplikację wyposażono w mechanizmy raportowe, umożliwiające wgląd w statystyki dotyczące działań poszczególnych agentów i historii kontaktów (połączeń) konkretnych klientów. Cena wdrożenia Contact Navigator wynosi ok. 500 USD za stanowisko.