Kto się boi call center?

Około 65% spośród 200 badanych polskich firm z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych korzysta z usług call center i aż 86% wyraża zadowolenie z jakości świadczonych usług.

Około 65% spośród 200 badanych polskich firm z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych korzysta z usług call center i aż 86% wyraża zadowolenie z jakości świadczonych usług.

40% spośród badanych firm prowadzi call center lub contact center we własnym zakresie. Jednak niemal połowa przedsiębiorstw stwierdziła, że gdyby można było określić oszczędności płynące z korzystania z outsourcingu takich usług, jest gotowa z nich korzystać. Jednocześnie 38% deklaruje, że mimo możliwości redukcji kosztów nie zdecydowałaby się powierzyć realizacji projektów zewnętrznej firmie.

Gdyby zaś wykorzystanie telemarketingu miało zwiększyć efektywność sprzedaży w firmach, 79% ankietowanych zdecydowałaby się na korzystanie z takiego rozwiązania.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Business Point Customer Interaction Center i objęło średnie i duże firmy z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200