Kto się boi call center?
- 06.03.2002, godz. 15:24
Około 65% spośród 200 badanych polskich firm z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych korzysta z usług call center i aż 86% wyraża zadowolenie z jakości świadczonych usług.
Około 65% spośród 200 badanych polskich firm z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych korzysta z usług call center i aż 86% wyraża zadowolenie z jakości świadczonych usług.
40% spośród badanych firm prowadzi call center lub contact center we własnym zakresie. Jednak niemal połowa przedsiębiorstw stwierdziła, że gdyby można było określić oszczędności płynące z korzystania z outsourcingu takich usług, jest gotowa z nich korzystać. Jednocześnie 38% deklaruje, że mimo możliwości redukcji kosztów nie zdecydowałaby się powierzyć realizacji projektów zewnętrznej firmie.
Gdyby zaś wykorzystanie telemarketingu miało zwiększyć efektywność sprzedaży w firmach, 79% ankietowanych zdecydowałaby się na korzystanie z takiego rozwiązania.
Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Business Point Customer Interaction Center i objęło średnie i duże firmy z branży reklamowej, informatycznej i usług finansowych.