Nowe call center Plus GSM

1 października 2002 r. Polkomtel SA - operator sieci Plus GSM - uruchomi w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (call center).

1 października 2002 r. Polkomtel SA - operator sieci Plus GSM - uruchomi w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (call center).

Według dyrektora Polkomtel SA, Jarosława Pachowskiego, przeprowadzone symulacje wielu wariantów lokalizacji Biura Obsługi Klienta pokazały celowość umieszczenia centrum niedaleko od Warszawy, już teraz dostarczając około 30 miejsc pracy w BOK dla bezrobotnych absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic. Docelowo w nowo powstałym call center pracę znajdzie 150 osób.

Zobacz również:

  • Generatywna sztuczna inteligencja może zdziesiątkować branżę call center

Wszystkie dotychczasowe centra obsługi klienta sieci Plus GSM działają zgodnie z normami ISO 9002, przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. Zespoły robocze tworzą konsultanci, najczęściej odpowiadający na pytania dotyczące zakresu świadczonych usług, zasięgu sieci, możliwości użytkowania telefonu poza granicami kraju, rodzajów planów taryfowych oraz sieci sprzedaży Plus GSM.

Obsługą klientów sieci Plus GSM zajmuje się obecnie co trzeci pracownik Polkomtel, tj. około 1000 osób, a każdy z nich udziela dziennie od kilkudziesięciu do ponad stu porad.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200