Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
contact center
Temat: contact center
Contact Center dla mniejszych przedsiębiorstw
Adam Urbanek
Od 1 lutego 2004 roku firma Qumak-Sekom rozszerzyła ofertę zintegrowanych systemów Contact Center, dedykowanych również dla małych i średnich przedsiębiorstw MSP. Są one oparte o platformę Genesys Express Alcatela i centrale telefoniczne z rodziny Omni PCX.
Contact Center z Wind Telecom
Adam Urbanek
Integrator Wind Telecom kończy wdrażanie systemu Contact Center u międzynarodowego producenta i dystrybutora gazów technicznych, spółce BOC Gazy Sp. z o.o.
Callback oszczędza czas i koszty
Adam Urbanek
Należąca do Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories podała, że nie maleje zainteresowanie oferowaną przez firmę usługą Genesys Voice Callback, instalowaną w telecentrach usługowych Call Center.
Polacy akceptują Contact Center
Adam Urbanek
Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories przedstawiła wyniki badań, dotyczące zachowań polskiego użytkownika biur obsługi klienta Contact Center.
Certyfikat dla Genesys Gplus Adapter
Adam Urbanek
Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories, otrzymała certyfikat od mySAP CRM na wdrażanie aplikacji Gplus Adapter w centrach usługowych Call Center.
Call center dla małych i średnich firm z 3Com
Tomasz Janoś
Firma 3Com poinformowała o nawiązaniu współpracy z firmą EasyRun. Zgodnie z podpisana umową 3Com wykorzystuje oprogramowanie contact center EPICLite firmy EasyRun w rozwiązaniach telefonii sieciowej 3Com NBX.
Call center w dystrybucji IT
Adam Urbanek
Veracomp stał się pierwszym dystrybutorem w Polsce, który uruchomił ogólnopolskie centrum obsługi telefonicznej Call Center, w celu zapewnienia informatycznej pomocy technicznej on-line swym partnerom, już na etapie przygotowywania projektów IT.
TP SA bliżej nowego CRM-u
Jarosław Ochab
Spółka NextiraOne zakończyła kolejny etap budowy systemu contact center w TP S.A, tworzonego na potrzeby nowej platformy CRM operatora.
Nowe Call Center z firmy Wind Telecom
Adam Urbanek
1 sierpnia br. producent i integrator systemów komunikacyjnych Wind Telecom SA podpisał umowę na wdrożenie rozwiązania Call Center na platformie Contactis w firmie TeleNet Polska, skupiającej grupę niezależnych operatorów telekomunikacyjnych.
Webtela call/contact center
Michał Sewera
Firma Webtel, która m.in. jest dostawcą technologii dla Call Center Poland oraz ContactPoint, oferuje zintegrowaną platformę dla rozwiązań typu Call/Contact Centers (produkty z rodziny Unicall).
Więcej contact centers w Polsce
Adam Urbanek
Według prognoz Genesys i Datamonitor do roku 2007 liczba contact centers w Polsce wzrośnie o 50% w odniesieniu do stanu obecnego. Polska znajdzie się wtedy na trzecim miejscu spośród krajów europejskich i Bliskiego Wschodu, pod względem przyrostu zapotrzebowania na technologie i usługi związane z contact center.
CRM dla Telekomunikacji Polskiej
Michał Sewera
NextiraOne stworzyła dla Telekomunikacji Polskiej system Contact Center, który został zainstalowany w 35 lokalizacjach. Dzięki nowemu systemowi około 3400 konsultantów może obsługiwać klientów równocześnie na jednej zmianie.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »