Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
CRM - sposób na dobre doświadczenia klienta
Barbara Mejssner
Zapewnienie klientom spójnych i dobrych doświadczeń jest na liście priorytetów ponad siedemdziesięciu procent firm. W realizacji tego celu może pomóc system CRM.
Materiał promocyjny
Microsoft Dynamics 365 – otwarte drzwi do nowego biznesu
Computerworld
Warunkiem koniecznym dla utrzymania lub wzmocnienia pozycji konkurencyjnej we współczesnym biznesie jest przeprowadzenie w firmie skutecznego procesu cyfrowej transformacji. Oznacza to potrzebę szybkiej realizacji szeregu projektów wprowadzających organizację na cyfrowe tory. Do tego niezbędne jest jednak skorzystanie z partnerów wdrożeniowych i dostawców rozwiązań, którzy skutecznie przeprowadzą przez proces cyfryzacji w kluczowych obszarach działalności.
Materiał promocyjny
Microsoft Dynamics 365 – poznaj zalety narzędzia na przykładzie 8 firm z rynku polskiego
Computerworld
Rosnąca popularność aplikacji biznesowych wdrażanych w modelu chmurowym sprawia, że rośnie także zapotrzebowanie na kompetentnych partnerów wdrożeniowych. Bez nich, sprawne przeprowadzenie projektów cyfryzacyjnych staje się niemal niemożliwe. Jednocześnie rynek systemów ERP i CRM pełen jest rozwiązań fragmentarycznych, korzystających z mniej zaawansowanych technologii. Naturalną i oczywistą drogą rozwoju dla firm wdrożeniowych jest więc oferowanie najbardziej pożądanych produktów w efektywny marketingowo i sprzedażowo sposób.
Utrzymanie lojalności klientów – jak skutecznie zorganizować proces ich obsługi?
Computerworld
Badania przeprowadzone w firmach różnych branż pokazują, że utrzymanie lojalnego klienta jest nawet 6-7 razy tańsze, niż pozyskanie nowego. Jednocześnie klient, który został dobrze potraktowany, chętnie wraca do marki, nawet jeśli wiąże się to z wysokimi kosztami. Jakie narzędzia IT pomogą zapewnić sprawną obsługę zgłoszeń i problemów, aby customer experience było jak najlepsze, a klienci – wierni?
Nowoczesna komunikacja marketingowa
Jan Mazurek
Platforma GetResponse jest dostępna już w 24 językach i obsługuje ponad 350 tys. klientów z 183 krajów, wysyłając im ponad miliard wiadomości miesięcznie, a wskaźnik dostarczalności wynosi 99,6 proc.
Rynek oprogramowania CRM rośnie w siłę
Janusz Chustecki
Jak wynika z najnowszej prognozy firmy analitycznej Gartner, żaden segment oprogramowania IT dla biznesu nie będzie rósł w tym roku równie dynamicznie co aplikacje CRM (systemy do zarządzania relacjami z klientem). Według twórców raportu dzieje się tak dlatego, ponieważ inwestycje w tego typu rozwiązania wnoszą dużą wartość w światową gospodarkę, głównie za sprawą wzrostu firmowych przychodów oraz tworzenia nowych miejsc pracy.
Beacony pomogą w leczeniu
Robert Jaruga
Idea budowy społeczności obywatelskiej przyświecała władzom miasta Piastowa, które wdrożyły jedyny w Polsce tak zaawansowany, system rejestracji pacjentów w publicznej przychodni zdrowia „Piastun” oraz całodobowy system interwencyjny pozwalający Urzędowi Miejskiemu pozostawać z obywatelami w nieprzerwanym kontakcie.
Wyrafinowana digitalizacja procesów w Grupie Nowy Styl
Piotr Pietruszyński
Grupa Nowy Styl, jedna z największych polskich firm wyspecjalizowanych w projektowaniu i produkcji mebli dla biur oraz miejsc użyteczności publicznej, zawdzięcza swoją skuteczność uporządkowanej architekturze korporacyjnej, a także cyfryzacji kluczowych procesów logistycznych, operacyjnych i sprzedażowych.
Webinarium
Maksymalizuj sukces w przetargach
Computerworld
Materiał promocyjny
Salesforce Console – aplikacja wspierająca zarządzanie relacjami z klientami
Computerworld
Salesforce to platforma CRM działająca w chmurze, która charakteryzuje się zarówno szerokim wachlarzem możliwości spersonalizowania sposobu działania do konkretnych potrzeb klienta jak i gamą standardowych produktów i funkcjonalności dostarczanych out-of-the-box. Jednym z przykładów tego typu rozwiązań, mających na celu jak najlepsze zarządzanie relacjami z klientami jest Salesforce Console.
Centrum Aplikacji Biznesowych Computerworld.pl
Jakub Kuchnio
Wyszukiwarka systemów ERP, CRM i BI pod adresem Computerworld.pl/aplikacje pozwala znaleźć system odpowiedniej klasy najlepiej dopasowany do potrzeb konkretnej firmy.
Najlepszy CRM małych i średnich firm
Grzegorz Kubera
Małe firmy, które nie dysponują dużym budżetem i rozległym personelem, również mogą zdobywać wielu klientów, a także nieprzerwanie budować ich lojalność. Pomagają w tym systemy CRM, dzięki którym zachowamy większy porządek i oszczędzimy sporo czasu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »