Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
B2B
Temat: B2B
Dofinansowanie platformy Serio.pl
Agnieszka Madej
NFI Magna Polonia i inkubator e-Katalyst zainwestują 3,9 mln zł w dalszą działalność Serio.pl. Serwis ten jest platformą handlową dla małych i średnich przedsiębiorstw, służącą do kojarzenia kupujących ze sprzedającymi.
Gist zamierza oferować rozwiązania B2B
Agnieszka Madej
Jedna z czołowych firm logistycznych planuje na szerszą skalę zaistnieć na polskim rynku. Spółka kończy obecnie tworzenie internetowego systemu logistycznego dla sieci Pizza Hut i KFC. Gist rozważa także możliwość uruchomienia w Polsce centrum dystrybucyjnego do obsługi sprzedaży towarów przez Internet. Zdaniem zarządu spółki, odpowiednim partnerem firmy w uruchomieniu przedsięwzięcia B2C byłaby sieć supermarketów Tesco lub Geant.
Tech Data chce współpracować z małymi i średnimi firmami
Rafał Jakubowski
Aby pozyskać większą ilość partnerów firma uprościła procedury handlowe, poszerzyła ofertę produktową oraz uruchomiła nowy system sprzedaży elektronicznej In Touch.
Nowa platforma B2B
Jarosław Ochab
Profundis i OS 3 podpisały umowę na realizację sieciowej platformy business-to-business, która ma dostarczać informacje wspomagające działalność podmiotów gospodarczych. W ramach serwisu będzie działać giełda inwestycji i produktów finansowych oraz sekcja informacyjna o zamówieniach i przetargach publicznych.
Lepsze prognozy dla e-handlu
Agnieszka Madej
Z analiz przeprowadzonych Shop.org i Boston Consulting Group wynika, że w 2001 r. obroty elektronicznego handlu detalicznego w Ameryce Północnej osiągną wartość 65 mld USD. Internetowi detaliści stopniowo zaczynają uzyskiwać rentowność.
AGS New Media będzie współpracować z iPlanet
Jarosław Ochab
Firma założona przez Sun Microsystems i Netscape będzie dostawcą technologii dla wdrażanych przez AGS New Media systemów handlu elektronicznego.
Xtrade rozpocznie komercyjną działalność w ostatnim kwartale bieżącego roku
Agnieszka Madej
Platforma stworzona przez Optimus, BRE Bank i Commerce One, służyć ma do wymiany handlowej pomiędzy dużymi firmami. Pierwsze transakcje spodziewane są w czwartym kwartale br. Do tego czasu Xtrade spodziewa się pozyskać 20 dostawców i 14 kupujących.
TP SA tworzy Otwarty Rynek Elektroniczny
Przemysław Gamdzyk
Nowo powstała firma zajmie sie prowadzeniem giełdy elektronicznej o nazwie marketplanet.
Getin ujawnia szczegóły wejścia na giełdę
Agnieszka Madej
Pod koniec kwietnia zostanie przeprowadzona publiczna subskrypcja akcji firmy. Giełdowy debiut spółki ma nastąpić najpóźniej do końca czerwca. Dzięki sprzedaży akcji Getin ma nadzieję pozyskać środki w wysokości 16-19 mln zł.
Tech Data będzie prowadzić sprzedaż poprzez internetową platformę CLExpress
Jarosław Ochab
W stworzonym przez ComputerLand serwisie będzie dostępnych ponad 7 tys. produktów z oferty dystrybucyjnej firmy Tech Data.
Powolne adaptowanie modelu business-to-business
Jarosław Ochab
Analitycy z Media Metrix przewidują, że model internetowej wymiany handlowej między przedsiębiorstwami nie zyska większej popularności co najmniej do 2002 r.
BroadVision otworzy biuro w Polsce
Tomasz Marcinek
Powstanie jednoosobowe przedstawicielstwo, które ma być odpowiedzialne za wspieranie procesu sprzedaży przez dotychczasowych partnerów.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »