Tech Data chce współpracować z małymi i średnimi firmami

Aby pozyskać większą ilość partnerów firma uprościła procedury handlowe, poszerzyła ofertę produktową oraz uruchomiła nowy system sprzedaży elektronicznej In Touch.

Tech Data Polska, dotychczas koncentrująca się wyłącznie na dostarczaniu komponentów dla największych odbiorców, chce pozyskać nowych partnerów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Decyzja ta umożliwić ma firmie dalszy wzrost w obliczu coraz poważniejszych problemów, z jakimi zmagają się firmy dystrybucyjne. Zdaniem Ireneusza Dąbrowskiego, dyrektora zarządzającego Tech Data Polska liczba dystrybutorów na rynku polskim ulegnie w najbliższym czasie znacznemu zmniejszeniu.

W celu nawiązania współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami firma zmodyfikowała zasady współpracy z partnerami. Według przedstawicieli Tech Data uproszczone zostały procedury handlowe, zmieniono także taryfy logistyczne oraz uruchomiono nową wersję systemu sprzedaży elektronicznej In Touch. Firma rozszerzyła również swoją ofertę produktową. Tech Data stała się dystrybutorem procesorów, płyt głównych i produktów sieciowych Intela.

Zobacz również:

Według raportu TOP 200 Tech Data jest największym dystrybutorem na ryku polski. W 2000 roku jej roczne obroty przekroczyły 737 mln zł.